شناسهٔ خبر: 36056358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اوج بی‌نظمی در پایان بازی سایپا و استقلال با کمک مسؤولان!/ میکسدزون ورزشگاه‌ها «محله برو بیا»+فیلم

اتفاقاتی که در پایان دیدار سایپا و استقلال در میکسدوزن و محوطه رختکن دو تیم رخ داد، این بار با کمک مسؤولان و افرادی که مسؤول برقراری نظم هستند رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، همین چند روز پیش بود که در دیدار استقلال و فجر شهید سپاسی به مشکلات میکسدزون ورزشگاه آزادی اشاره کردیم اما ظاهرا این مشکلات تمام شدنی نیست و در تمام ورزشگاه‌های ایران باید شاهد هرج و مرج در محوطه‌ای که خبرنگاران فعالیت می‌کنند باشیم.

در دیدار شب گذشته سایپا و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس اتفاقات عجیب زیادی رخ داد و شاهد بی نظمی عجیبی بعد از پایان مسابقه در محوطه میکسدوزن  و فاصله بین رختکن دو تیم تا اتوبوس‌های آنها بودیم و نکته عجیب تر اینجا بود که تعداد ماموران کنترل تماشاگران در ورزشگاه از افراد متفرقه حاضر در این جایگاه‌ها بیشتر بود اما نه تنها نظم خوبی برقرار نشد بلکه شاهد هرج و مرج و بی نظمی بیشتری بودیم.

در شرایطی که در تمام دنیا مسئولان برگزاری مسابقات سعید در کنترل ناهنجاری ها در بین تماشاگران دارند ولی در بازی‌های لیگ برتر بعضا شاهد هستیم که از سوی خود مسئولان رفتارهای عجیبی سر می‌زند به طور مثال شب گذشته افرادی که مسئول هماهنگی عدم ورود افراد متفرقه در میکسدزون ورزشگاه شهر قدس بودند خودشان به ورود افراد متفرقه در این بخش کمک می‌کردند و در کمال تعجب سخت‌گیری ها فقط برای خبرنگارانی بود که از آی دی کارت استفاده می‌کردند.

در این بین نه تنها جدیتی در اجرای قوانین عدم ورود افراد متفرقه و تماشاگران به میکسدزون وجود نداشت بلکه خود مسئولان نیز کمک کردند تا افراد متفرقه یا به قول معروف سلفی بگیرها برای گرفتن عکس یادگاری به میکسدوزن هجوم بیاورند. نکته اینجا است که مسئولان از بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال می‌خواستند در میکسدزون بایستند و با افراد سفارش شده عکس یادگاری بگیرند.( به تصویر افرادی که مسئول خارج کردن تماشاگران از میکسدزون هستند دقت کنید)

در فیلم زیر کاملا مشخص است یکی از مسئولان برقراری نظم و انضباط بی توجه به نمایندگان وزارت ورزش یکی از تماشاگران را به داخل محوطه میکسدزون می‌برد و خبری از برگرداندن آن تماشاگر به بیرون نیست!

 

به گزارش فارس، این هرج و مرج در شرایطی بعد از بازی شب گذشته اتفاق افتاد که به مربیان و مدیران روابط عمومی‌های باشگاه‌ها ابلاغ شده که سرمربی تیم باید در نشست‌های خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند اما در کمال تعجب برای دومین هفته پیاپی استراماچونی بعد از حضور در نشست خبری در مقابل خبرنگاران  حضور پیدا کرد و همین موضوع باعث شلوغی بیش از حد فضای کوچک میکسدزون استادیوم شهدای شهر قدس شد.

به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ برای برقراری نظم در فضای میکسدزون‌های شهرهای مختلف کار راحتی ندارند چون هر چقدر یک مسابقه با نظم و ترتیب برگزار شود ولی بعد از پایان بازی رابطه‌ها باعث می‌شود تا عده‌ای از افراد با نفوذ خود وارد محوطه رختکن و جایگاه خبرنگاران شده و اتفاقاتی را رقم بزنند که شب گذشته بعد از دیدار سایپا و استقلال رخ داد.

تصاویر و فیلم‌های خبرنگار فارس از اتفاقات مقابل میکسدزون و بی نظمی در محوطه رختکن استادیوم شهر قدس را در زیر ببینید:

اینها تنها بخشی از تصاویر و اتفاقات بعد از پایان بازی بود و شاید به دلیل ازدحام جمعیت امکان ضبط تصاویر در مقابل اتوبوس تیم استقلال وجود نداشت اما باید پرسید تا چه زمانی باید منتظر بود تا قوانین به صورت تمام و کمال در ورزشگاه‌ها اجرا شود؟ 

فیلم کامل اتفاقات شب گذشته  در ورزشگاه شهر قدس در زیر قابل مشاهده است:

 

انتهای پیام/ا

نظر شما