شناسهٔ خبر: 36051663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| نقشه‌های قدیمی تقسیمات مرزی استان اصلاح می‌شود

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده مقرر شد نقشه‌های جعلی از تقسیمات مرزی این استان اصلاح شده و مطابق با نقشه‌های وزارت کشور بارگذاری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به‌دنبال ثبت سوژه "از تمامیت ارضی استان دفاع کنید"  در سامانه فارس من خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

حدود پنج ماه گذشته معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با ابراز ناراحتی از انتشار نقشه‌های جعلی از پیگیری موضوع خبر داد و گفت: تاکید می‌کنیم مرزهای تقسیماتی، هویت استان است و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مجموعه اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و فرمانداران این اعتماد را به مردم استان می‌دهند که هیچ مرزی تغییر پیدا نکرده که به ضرر استان باشد.

وی افزود: اگر در سایتی نقشه جعلی یا نقشه‌های مربوط به قبل از سال 72 بارگزاری شده است مراتب به مجموعه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اطلاع داده شود تا جهت تغییر آن با نقشه‌های جدید اقدام شود.

پنج ماه پس از گذشتن از این مصاحبه و با توجه به عدم تحقق وعده داده شده، خبرگزاری فارس مجددا موضوع را از معاونت سیاسی امنیتی استانداری پیگیر شد.

معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نقشه تقسیمات کشوری موجود در وزارت کشور ملاک است، افزود: بعد از پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده مقرر شد نقشه‌های جعلی از تقسیمات مرزی در اسرع وقت اصلاح شده و مطابق با نقشه‌های وزارت کشور بارگذاری شود.

حال باید منتظر بود تا ببینیم آیا عزمی در مجموعه تقسیمات کشوری برای برخورد با نقشه‌های مجعول وجود دارد یا همچنان میدان برای تخلف در این حوزه باز است.

انتهای پیام/68020/م

نظر شما