شناسهٔ خبر: 36040596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی‌های نظامیان جهان؛

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت

تهران - ایرنا - «احمد بذری» آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در بازی‌های ورزشی نظامیان جهان در چین به جدول شانس مجدد رفت و «مهران شیخی» نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

صاحب‌خبر -

رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان از امروز (دوشنبه) در شهر ووهان چین در حال برگزاری است که «مهران شیخی» و «احمد بذری» نمایندگان کشورمان در وزن‌های ۶۵ و ۸۶ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم «مهران شیخی» در دیدار نخست با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب «کیم هان سونگ» دارنده مدال برنز آسیا از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل «واسیلی شوپتار» از اوکراین، شیخی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم «احمد بذری» در مبارزه نخست مقابل «آرتور نایفونوف» دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه باید ابتدا مقابل «لی سئونگ دانگ» از کره‌جنوبی مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار بعدی با «احمد آیبویف» از فرانسه کشتی خواهد گرفت و صورت برتری و در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف «آدیلت داولومبایف» دارنده مدال برنز بازهای آسیایی از کشور قزاقستان خواهد رفت.

مسابقات اوزان فوق بعد از ظهر امروز با مشخص شدن نفرات برتر پایان می یابد. «محمدحسین محمدیان» و «یدالله محبی» نمایندگان کشورمان در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا (سه‌شنبه) به مصاف حریفان خود میروند.

این مسابقات در ۶ وزن المپیکی برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به شرکت ۴ کشتی‌گیر در هر رشته کشتی آزاد و فرنگی است.

نظر شما