شناسهٔ خبر: 36038164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مهاجم استقلالی:ویلموتس از ملی‌پوشان "زهر چشم"بگیرد

علی موسوی سال‌ها در خط حمله تیم‌ملی حضور داشت. او معتقد است اینکه تیم‌ملی فقط هجومی بازی کند اتفاق خوبی نیست و باید ویلموتس از دیسیپلین خود برای نظیم تیمی ایران استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم سابق استقلال درباره بازی هجومی تیم ملی می گوید: «اینکه بخواهیم مدام حمله کنیم برای ما مشکل درست می شود. باعث می شود تا بین خطوط فاصله ایجاد شود. در چند سال اخیر کی‌روش این را فهمیده بود. تیم را به خوبی جمع می کرد و ما یک دیسیپلین و نظم تیمی داشتیم.»

او ادامه می دهد: «اگر ما حمله کنیم زود ضربه می خوریم. در بازی ژاپن در جام ملت ها یادتان هست؟ با کی روش سه بر یک باختیم. چون می خواستیم حمله کنیم. بد هم ضربه خوردیم. جلوی بحرین هم می خواستیم مدام حمله کنیم و این اتفاق افتاد. یک شکافی بین خطوط تیم ما ایجاد شد.»

موسوی معتقد است ویلموتس باید سیاست کاری خود را تغییر دهد: «به نظرم  این مربی هنوز به جو ایران آشنا نیست. او باید از بازیکنان ایرانی زهرچشم بگیرد. ویلموتس باید با بازیکنان جدی و محکم برخورد کند تا آنها کارآیی داشته باشند. کی روش در ایران مدیریت لازم را داشت. می دانست با بازیکنان چطور رفتار کند. این بود که بازیکنان با جان و دل بازی می کردند. آنها می دانستند اگر اشتباه کنند جایی در ترکیب نخواهند داشت. ویلموتس هم باید مدیریت کند. رفتاری که کی روش داشت در موفقیت تیم ملی مهم بود. اگر بازیکنان ایرانی را ول کنید هرکسی در زمین و بیرون از زمین ساز خودش را می زند. به همین دلیل ویلموتس باید حواسش باشد.»

252 251

نظر شما