شناسهٔ خبر: 36028509 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بر اساس اعلام کارشناسان امور ورشکستگی؛

افزايش مشکلات مالي شرکت‌هاي انگليسي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- تعداد شرکت‌هایی که با مشکلات جدی مالی روبرو شده اند با 40 درصد افزایش از زمان همه پرسی برگزیت به 489 هزار شرکت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس، کارشناسان امور ورشکستگی در انگلیس اعلام کردند تعداد شرکت‌های این کشور که با مشکلات جدی مالی روبرو شده اند با 40 درصد افزایش از زمان برگزاری همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) به 489 هزار شرکت رسیده است.
 شرکت بگبیس تراینور Begbies Traynor بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات شغلی در انگلیس اعلام کرد شرکت‌های فعال در زمینه خرده فروشی، املاک، مستغلات و ساخت و ساز متحمل بیشترین میزان خسارت شده اند.
بر اساس گزارش بگبیس تراینور, 22 هزار شرکت دیگر سال سال گذشته با مشکلات مهمی روبرو شدند. تعداد شرکت‌های فعال در اینترنت که با مشکلات مالی روبرو شده اند نیز 10 درصد افزایش یافته است.
تعدادی از گروه‌های تجاری، بلاتکلیفی درباره واقعیت‌های تجارت پس از برگزیت را یکی از موضوعات مهم عنوان کرده اند. با وجود اینکه اکنون توافقی بدست آمده است، هنوز شکلی که برگزیت خواهد داشت و نیز نحوه تاثیر گذاری آن بر شرکت‌ها مشخص نیست.
شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها در خصوص املاک و مستغلات است برای بدست آوردن نقدینگی که برای تامین مالی فعالیتهایشان نیاز است مشکل دارند.

نظر شما