شناسهٔ خبر: 36015915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه‌اندازی ۳۷ ایستگاه و مرکز اسکان برای زائران دهه آخر صفر در مشهد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در سال جاری علاوه بر 24 ایستگاه ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع)، 13 مرکز اسکان اضطراری با ظرفیت اسکان بیش از 5 هزار نفر در مناطق مختلف شهر مشهد راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بسته خبری امشب از اقدامات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر، مانند جانمایی المان‌های مربوط به این دهه و راه‌اندازی ۳۷ ایستگاه‌ و مرکز اسکان زائران پیاده مطلع می‌شوید.

راه‌اندازی ۳۷ ایستگاه برای استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع)

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: 24 ایستگاه با حمایت و مشارکت شهرداری مشهد به زائران پیاده خدمت‌رسانی می‌کنند.

مهدی یعقوبی افزود: در سال جاری علاوه بر این 24 ایستگاه، 13 مرکز اسکان اضطراری با ظرفیت اسکان بیش از 5 هزار نفر در مناطق مختلف مشهد راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: در دهه پایانی ماه صفر در مشهدالرضا 5 هزار و 600 نیروی کارگری خدمات شهری نیز آماده‌باش هستند تا خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی در این ایام با کیفیت مطلوبی صورت پذیرد.

جانمایی ۸۸ المان به مناسبت دهه پایانی صفر

همچنین مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از جانمایی ۶۳ المان شمس رضوان، ۱۵ المان مخروطی و ۱۰ المان هشت پرچم در مشهد به مناسبت دهه پایانی صفر خبر داد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

نظر شما