شناسهٔ خبر: 36005197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خادمی که عشق خدمت به زائران اربعین دارد/تا زنده‌ام این راه را ادامه می‌دهم

یکی از خادمان موکب شهدای کهگیلویه می‌گوید«نذر دارم تا وقتی زنده هستم به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کنم.»

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اربعین نزدیک است و صدای قافله زینب(س) به گوش می‌رسد.قافله‌ای که چهل روز پس از شهادت امام حسین(ع) راه کربلا در پیش گرفته و با کودکانی یتیم و اسرای کربلا برای در آغوش کشیدن قبر جگرگوشه حضرت فاطمه(س) و دیگر شهدای عاشورا سر از پا نمی‌شناسند.

در آستانه اربعین حسینی مغناطیس عشق دل‌های عاشق را به سوی کربلا رهسپار کرده است.زائرانی که با پای پیاده و دل شیدایی گام در مسیر عاشقی می‌نهند و خدای را به خاطر توفیق این زیارت سپاس می‌گویند.

در این میان عده‌ای نیز خدمت به زائران حسینی را افتخار بزرگ و توفیق می‌دانند که به لطف حضرتش نصیب آنها شده است.

 

 

شور و شوق مجالس عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت در سراسر ایران و نقاط مختلف جهان طنین انداز شده و جلوه‌ای از حقانیت و عظمت مکتب تشیع را به نمایش می‌گذارد.

دلدادگی خادمان در خدمت به زائران اربعین قابل وصف نیست؛ زنان و مردانی که شبانه‌روز در موکب شهدای کهگیلویه دور از خانه و فرزندان زحمت می‌کشند تا این گونه ارادت خود را نشان دهند.

خانم بزرگیان‌زاده از مادرانی است که سال‌ها در مرز شلمچه به زائران خدمت می‌کرد و سه بار در همایش پیاده‌روی اربعین شرکت داشت امسال توفیق خدمت به زائران حسینی در کیلومتر 55 جاده دهدشت به بهبهان دارد می‌گوید« به دعوت شهدا اینجا آمدم.»سال‌ها قبل برای فرزندم مشکلی پیش آمد متوسل شدم به امام حسین(ع) و رفع شد به خاطر همین نذر کردم تا زنده هستم به زائران حسیین خدمت کنم.

انتهای پیام/82016

 

نظر شما