شناسهٔ خبر: 36005066 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی لورنتیس: باشگاه ناپولی همچون زنی زیبا است که همه عاشقش می‌شوند؛ بازیکن باید احمق باشد که برای کمی پول بیش‌تر به چین برود

محمد رضایی

مالک ناپولی از بازگشت هیگواین به ناپل استقبال کرد و گفت مرتنز و کایخون باهوش هستند و به چین نمی روند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اورلیو دی لورنتیس در مصاحبه ای مفصل با کوریره دلو اسپورت، پیرامون مسائل مختلف باشگاه ناپولی صحبت کرده است که مهم ترین بخش های مصاحبه او را مرور می کنیم.

دی لورنتیس در مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت گفت:

بازگشت هیگواین به ناپولی؟ تاکنون آنچلوتی چنین درخواستی از من نکرده است اما اگر او بخواهد، چرا که نه؟!

پیچیده شدن روند تمدید قرارداد مرتنز و کایخون؟ سرنوشت آنها به ناپولی گره خورده است و به اینجا وابسته هستند. باشگاه ناپولی همچون زنی زیباست که همه عاشقش می شوند. اگر آنها می خواهند کار دیگری انجام بدهند و مثلا به چین بروند، به خودشان مربوط است. چین خیلی دور است و شرایط زندگی در آنجا کاملا متفاوت است. بازیکن باید احمق باشد که برای کمی پول لعنتی بیشتر به آنجا برود. در هر صورت تصمیم با آنهاست. مرتنز و کایخون، بازیکنان باهوشی هستند.

فابین رویز؟ چرا باید او را با 60 میلیون یورو بفروشم؟ اگر پیشنهادی به ارزش 180 میلیون یورو برسد، آنوقت در موردش فکر می کنم.

اختلاف اینسینیه با آنچلوتی؟ لورنتزو به عنوان کاپیتان تیم باید نگرش خود را تغییر بدهد. خودش هم این موضوع را می داند بنابراین همه چیز به زودی به شرایط عادی برمی گردد.

نظر شما