شناسهٔ خبر: 36004838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری سالانه ۳۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای تعاونگران زنجانی

زنجان - ایرنا - مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سالانه ۳۲ هزار نفر ساعت برای اعضای تعاونی‌ها فعال در این استان دوره آموزشی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی پاک منش روز جمعه در جمع شماری از تعاونگران استان زنجان در دوره آموزشی آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری (فرآیند و نحوه استقرار نظام CRM در کسب و کار تعاونی)، هدف از برگزاری دوره های آموزشی را بالابردن بهره وری شرکتهای تعاونی خواند و اظهار داشت: در صورت اعلام نیاز تعاونی ها برای رشته خاصی از آموزش، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بصورت تخصصی و رایگان  و بدون هیچ محدودیتی دوره برگزار خواهدکرد.

وی اظهار داشت: سالانه ۳۲ هزار نفر ساعت برای اعضاء تعاونی ها دوره آموزشی برگزار می شود.

مدیرامور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: ریشه مشکلات تعاونی ها عدم آموزش و عدم استقبال از این امر مهم است و تعاونی ها برای پیشرفت از نظر فناوری و اطلاعات عمومی باید به روز شوند و در دوره های آموزشی شرکت کنند.

وی در خصوص برگزاری دوره آموزشی آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری CRM عنوان کرد: این دوره به صورت سراسری در سطح کشور برای ۳۵۰۰ نفر برگزار و برای شرکت کنندگان گواهی صادر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ تعاونی ثبت شده در گرایش‌های خدماتی، سهامی عام، مرزنشینان، کشاورزی، صنعتی، معدنی و اتحادیه‌های تعاونی، صنایع دستی، فرش دستباف، تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف‌کنندگان، تأمین نیاز صنوف توزیعی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، مسکن، حمل و نقل، اعتبار، عمرانی، فراگیر ملی، دهیاری و دانش بنیان، در استان زنجان فعالیت دارند.

نظر شما