شناسهٔ خبر: 36004633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کلوپ: لسترسیتی کیفیت بالایی از خود نشان داد ولی شایسته پیروزی بودیم؛ از موقعیت سولسشر آگاهی ندارم

حسین باقرشاهی

کلوپ اعلام کرد که وضعیت آلیسون بکر، صلاح و ماتیپ برای بازی برابر منچستریونایتد هنوز مشخص نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد باید در حساس ترین بازی هفته نهم به مصاف یکدیگر بروند و در همین راستا می‌توانید کنفرانس خبری یورگن کلوپ را مشاهده کنید.

وضعیت آلیسون بکر، صلاح و ماتیپ

به نظر بهتر می‌آیند. باید ببینیم چه رخ می‌دهد. دو جلسه تمرینی دیگر پیش رو داریم و بعد در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد. هنوز چیزی مشخص نیست.

رکورد بد در اولدترافورد

هیچوقت واقعا با اعتماد به نفس مبارز نکرده ام. قبل از بازی از چیزی مطمئن نیستم. کمی خوشبین هستم که شانس داریم. در این مورد تاریخ زیاد اهمیتی ندارد. ما دوست داریم که وقتی در آنفیلد بازی می‌کنیم، از جو ورزشگاه استفاده کنیم چرا که خیلی مفید است. اولدترافورد هم خیلی بد نیست. آن‌ها گفتند ما حریف کاملی هستیم. به نظر نمی‌رسد که تیم‌های زیادی وجود داشته باشند که درحال حاضر بخواهند با ما بازی کنند. به نظر می‌رسد منچستریونایتد تنها تیم است.

آماده سازی‌های قبل مسابقه

واقعا عالی است. شما دوست دارید یک هفته کامل را برای آماده شدن جهت انجام چنین مسابقه ای سپری کنید ولی ما وقفه بازی‌های ملی را پشت سر گذاشتیم. این وضعیت برای هر دوتیم یکسان است. سه یا چهار روز برای آماده سازی وقت داشته ایم. با تمام وجود خواهیم جنگید ولی باید فوتبال زیبایی هم بازی کنیم. این نگرانی‌ام است. ترکیبی از نگرش برجسته و فوتبال واقعا عالی است.

مصدومان منچستریونایتد

انگیزه منچستریونایتد

 باید مطمئن شویم که اگر منچستریونایتد می‌خواهد وضعیت این فصلش را تغییر دهد باید یک هفته دیگر صبر کند.

 

ورزشگاه اولدترافورد

تمام بازی‌های لیگ برتر واقعا مهیج هستند. فرق این موضوع را متوجه نمی‌شدم تا اینکه شاهد حضور 500 نفر در این اتاق بودم. هرکاری که انجام می‌دهند باید خود را برای آن آماده کنیم.

مضطرب هستید؟

به خاطر رکوردی که در بردها و تاریخسازی ای که می‌توانیم انجام دهیم مضطرب نیستیم. بسیار آرام و جاه طلب هستیم.

سرعت منچستریونایتد

دنیل جیمز واقعا بازیکن خوبی است. ولی من انتظار حضور رشفورد، مارسیال و جیمز را درون بازی دارم. سرعت و کیفیت آن‌ها درون زمین بسیار زیاد است.

وضعیت بد منچستریونایتد

ما به آن‌ها به عنوان بهترین منچستریونایتدی که با آن‌ها رو به رو هستیم احترام می‌گذاریم. شما به یک حرکت در یک بازی و در یک فصل احتیاج دارید ولی منچستریونایتد آن را انجام نداده است. به آن‌ها به عنوان بهترین منچستریونایتدی که با آن‌ها رو به رو هستیم احترام می‌گذاریم نه منچستریونایتدی که مردم در طول هفته درمورد آن صحبت می‌کنند.

پیروزی برابر لسترسیتی با پنالتی دقایق پایانی

واقعا بازی برابر لسترسیتی را دوست داشتم. متوجه صحبت‌های مردم که می‌گویند شایسته پیروزی نبودیم نمی‌شوم. در آن لحظه خوش شانس بودیم که پنالتی گرفتیم ولی بازی به صورت کامل از آن لیورپول بود. لسترسیتی کیفیت بالایی از خود نشان داد ولی ما شایسته پیروزی بودیم.

عملکرد اخیر لیورپول

می‌توانیم بهتر بازی کنیم؟ بله، قطعا می‌توانیم. ولی اول از همه باید به بهترین شکلی که درحال حاضر می‌توانید بازی کنید. به برنده شدن در یک بازی اعتماد نکرده ایم ، همانطور که بازیکنان تاکنون انجام داده اند. این در مورد مراحل بعدی است و شما در تابستان که  بازیکنان در اینجا حضور ندارند نمی‌توانید این کار را انجام دهید. ما باید این فصل این کار را انجام دهیم و این همان کاری است که در حال حاضر انجام می‌دهیم.

انتقادات

همه به من می‌گفتند چرا همانند فصل گذشته 5 یا 6 گل نمی‌زنید. بعد ادامه دادیم و بهترین فصل دوران مربی گری ام را داشتم.

ترنت الکساندر آرنولد

چیزهایی را نشان می‌دهد که قبلا در او دیده بودم. اینکه تبدیل به بازیکن مناسبی در لیگ برتر شود برایش ممکن است. نشانه‌هایی از این موضوع را دیدم و به سختی تمرین می‌کند تا آن را نشان دهد. برایش باور نکردنی است که در کتاب رکوردهای جهانی گینس حضور داشته باشد. قدم زدنی که با یکدیگر وقتی به او گفتم که بازی می‌کند داشتیم را به یاد دارم. خیلی شوک نشد و مضظرب هم نبود. بازی را به خوبی به یاد ندارم ولی قدم مهمی برای او و ما بود.

آیا سولسشر شایسته زمان و احترام بیشتری در منچستریونایتد است؟

هیچ آگاهی ای از موقعیت او ندارم. آنچه می‌نویسید واقعا مهم نیست. مهم تر چیزی است که هیئت مدیره به سولسشر می‌گویند. نظری در این مورد ندارم.

نصیحتی برای اوله گونار سولسشر دارید؟ (سوال توسط یک خبرنگار نروژی مطرح شد)

واقعا فکر می‌کنید می‌توانید از نروژ پرواز کنید و در مورد نصیحت کردن به او سوالی بپرسید؟ نه، او نیازی به آن ندارد.

بازی برابر منچستریونایتد

این یک بازی با فشار زیاد است. خدارو شکر زمان‌هایی که انجام هرنوع چالشی در این بازی مجاز بود به پایان رسیده است. واقعا خطرناک بود. باید برای هر قسمت زمین بجنگیم و فوتبال بازی کنیم. این ترکیبی است که می‌خواهیم پیدا کنیم.

نظر شما