شناسهٔ خبر: 36002525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

علی دایی: از بین رونالدو و مسی، ستاره پرتغالی از رکوردم عبور خواهد کرد؛ رونالدو جزو سه بازیکن برتر تاریخ است

علیرضا نجاتی

علی دایی می‌داند که رکورد افسانه‌ای اش به زودی توسط کریستیانو رونالدو قرار است شکسته شود اما از این بابت ناراحت نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری- زمانی رکورد بیشترین گل زده ملی که متعلق به علی دایی است، دست نیافتنی به نظر می‌رسید اما حالا فاصله کریستیانو رونالدو و علی دایی بسیار کم شده و انتظار می‌رود به زودی کریستیانو رونالدو از رکورد اسطوره فوتبال ایران عبور کند.

علی دایی که با 109 گل، آقای گل فوتبال ملی در دنیا است، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در خصوص رکوردش و فاصله 16 گله کریستیانو رونالدو با خودش، گفت:

از داشتن این رکورد جهانی مفتخرم و فکر می‌کنم مردم ایران نیز به این رکورد افتخار می‌کنند. از بابت دستاوردهایی که در دوران ورزشی‌ام داشته‌ام، خوشحالم. این رکورد فقط متعلق به من نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران است. شکسته شدن رکوردم توسط کریستیانو رونالدو برایم ناامیدکننده نیست زیرا تمام رکوردها برای شکسته شدن هستند. خوشحالم که بازیکن بزرگی چون رونالدو از رکوردم عبور خواهد کرد. واقعا رونالدو و نحوه بازی او را دوست دارم. او هنوز در بهترین فرم است و از نظرم جزو سه بازیکن برتر تاریخ به شمار می‌رود. برای رونالدو آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص مقایسه رونالدو و مسی در عرصه ملی و همچنین شانس یوونتوس برای قهرمانی در اروپا گفت: 

رونالدو نسبت به مسی، مشارکت بسیار بیشتری در تیم‌ ملی کشورش دارد و به همین خاطر است که من معتقدم از بین مسی و رونالدو، ستاره پرتغالی از رکوردم عبور خواهد کرد. چالش قهرمانی در لیگ قهرمانان از نظر من سخت‌تر از دستیابی به رکورد گل ملی است. در لیگ قهرمانان، تیم‌های دیگری هم هستند که انگیزه بالایی برای فتح لیگ قهرمانان دارند اما به نظرم یوونتوس با کریستیانو رونالدو شانس بالایی برای قهرمانی در اروپا دارد.

نظر شما