شناسهٔ خبر: 36002127 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استفاده از پیک نیک داخل خودرو در میامی جان مردی را گرفت

شاهرود - ایرنا - شهردار میامی گفت :بر اثر استنشاق گاز مسموم ناشی از شعله های گاز پیک نیک داخل خودروی سواری پیکان یک مرد میانسال در میامی جان داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر محمدی روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت : حدود ساعت ۶ صبح امروز حادثه گاز گرفتگی داخل خودرو در کمربندی میامی ، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 
محمدی افزود: آتش نشانان پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که مردی ۵۵ ساله در داخل خودرو که در و پنجره آن قفل و شیر پیک نیک همچنان باز است دچار مسمومیت شده است. 
شهردار میامی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و درهای خودرو را باز کردند تصریح کرد : بعد از معاینات اولیه مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده و برای اقدام‌های پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شد.
وی افزود: محل حادثه توسط آتش نشانان میامی ایمن سازی شد و عملیات ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه پایان یافت.
شهردار میامی گفت : مردم هشدارها و نکات ایمنی در زمینه نحوه صحیح استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی را جدی بگیرند و جای تامل دارد که با برگزاری آموزش های مختلف در رسانه ها ، باز هم شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از خفگی با گاز منواکسیدکربن هستیم. 
منو اکسید کربن گازی است سمی که از احتراق ناقص کربن به وجود می آید که رنگ و بوی خاصی ندارد و به همین دلیل آنرا قاتل خاموش می نامند و در اثر استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد ایجاد می شود. 
شهرستان میامی با دوبخش مرکزی وکالپوش با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن  در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما