شناسهٔ خبر: 35987711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شکوه اربعین و ایجاد وحشت در استکبار

امام‌جمعه املش با تأکید بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن حرکت اربعین گفت: اجتماع عظیم اربعین موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام به‌ویژه جهان استکبار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به حرکت اربعین حسینی اظهار کرد: طبق روایات و احادیث، امام حسین (ع) حرارتی است که هیچ‌وقت خاموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) مغناطیسی است که جاذبه‌اش جهانی خواهد شد، افزود: اجتماع عظیم اربعین جهانی است و هرسال با برگزاری گسترده آن موجب رعب و وحشت دشمنان اسلام به‌ویژه جهان استکبار می‌شود.

امام‌جمعه املش همدلی، همگرایی و اتحاد بین جهان اسلام و حتی غیرمسلمان را از دستاوردهای اجتماع عظیم اربعین برشمرد و تصریح کرد: حرکت اربعین حسینی یک حرکت جهانی است که مردم به‌سوی یک نقطه و نوری هدایت می‌شوند و در این دنیای وامصیبتا به یک آرامشی می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه دنیا به دنبال آرامش بوده و جهان غرب بر روی اقتصاد، لذت‌گرایی و فساد مانور می‌دهد، گفت: دنیای اسلام بحث معنویت بوده و این بزرگ‌ترین اثر اربعین است.

رنجبر تشکیل جبهه مقاومت اسلامی را از اثرات سیاسی و مهم حرکت اربعین خواند و بیان کرد: در روزگاری که جنایت‌های زیادی در خاورمیانه و جهان اسلام توسط جبهه استکبار در حال وقوع است 20 تا 30 میلیون انسان فداکار و ایثارگر از سراسر جهان با شرکت در اجتماع عظیم اربعین توانسته‌اند در برابر استکبار بایستند و مقاومت کنند.

وی با تأکید بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن حرکت اربعین گفت: باید از جهان اسلام و به‌ویژه مردم عراق و ایران که باجان خود جبهه مقاومت اسلامی را راه‌اندازی و تقویت می‌کنند قدردانی کرد.

امام‌جمعه املش اجتماع عظیم اربعین را بسترساز ظهور خواند و افزود: عشق به امام حسین (ع) همه مردم جهان را در کربلا گرد هم آورده که امیدواریم این اربعین متصل به ظهور امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/84008

نظر شما