شناسهٔ خبر: 35983432 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

شکست پرگل ذوب‌آهن در دیداری خانگی برابر حریف دسته اولی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه خانگی با متحمل شدن شکستی پرگل برابر مس کرمان، از دور رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور کنار رفت.

صاحب‌خبر -

در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان از ساعت ۱۶:۵۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان منصوریان از حریف دسته اولی خود با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خوردند و از جام حذفی کنار رفتند.

محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر، ماکائولی کریسانتوس، ایبابودی باکر، مصطفی آقاجانی، میلاد فخرالدینی و مهدی مهدی پور یازده بازیکن الی ذوب‌آهن در این دیدار بودند و فرهاد کرمانشاهی، محمدحسین حیدری، حسین شنانی، شروین بزرگ، امین جهان کهن، پوریا غلامی، مهرداد قنبری، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، میثم تهیدست و مهران امیری نفرات اصلی تیم ذوب‌آهن را تشکیل می‌دادند.

در این مسابقه تیم مس کرمان بازی را هجومی آغاز کرد و با گل دقیقه ۵ حسین شنانی از حریف پیش افتاد اما دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۲۴ بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

مس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقایق ۵۱ و ۶۰ توسط شروین بزرگ دروازه ذوب را باز کرد اما این پایان کار نبود و تیم میهمان در دقیقه ۸۴ برای بار چهارم توسط محمد مهدی عسگری به گل رسید.

شاگردان علیرضا منصوریان در دقیقه ۸۴ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که محمد مهدی زاده آن را هدر داد اما در برگشت محمدرضا خلعتبری دروازه مس را گشود تا یکی از گل‌های خورده را جبران کرده باشد اما در نهایت دیدار با همان نتیجه ۴ بر ۲ به پایان رسید تا تیم تحت هدایت منصوریان وداع تلخی با جام حذفی داشته باشد.

نظر شما