به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه بازدید از پروژههای عمرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مراحل احداث زیرگذر گیشا با سرعت مناسب در حال اجراست گفت: این پروژه به طور قطع تا پایان امسال بهرهبرداری میشود.
وی توضیح داد: طبق وعده همکارانم هزینه انجام پروژه زیرگذر گیشا پس از بازبینیها کاهش یافته است و سریعتر از موعد تمام میشود.
وی ادامه داد: در پروژه گیشا باید ۱۲۰ هزار مترمکعب خاک جابهجا شود که نیمی از آن انجام شده و تا اسفند امسال پروژه آماده بهره برداری خواهد بود.
چندی پیش پل قدیمی گیشا برداشته و قرار است زیرگذر در آن محل احداث شود که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.
شهردار تهران همچنین در واکنش به خرابی پله برقی پل عابر پیاده در تقاطع چمران- جلال آلاحمد گفت: بهکارگیری پله برقی در پل عابر پیاده به دلیل ترغیب شهروندان به استفاده از پل عابر برای تردد است، اما در شرایط تحریم سرویس و نگهداری این پله برقیها سخت شده است.
وی با اشاره به تاثیرهای تحریم در این شرایط خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی پله برقیهای ایستگاه مترو امام حسین (ع) در خط ۶ مترو تولید داخل است.
وی همچنین در خصوص پروژه زیرگذر استاد معین نیز توضیح داد: عملیات خاکی این پروژه تمام شده است و میتوانیم قبل از ۲۲ بهمن آن را افتتاح کنیم.
حناچی در پاسخ به این سئوال که بنا به گفته کارشناسان کف مترو خط ۴ با سقف زیرگذر استاد معین تنها نیم متر فاصله دارد و آیا مسائل ایمنی آن رعایت شده یا نه، گفت: این مساله از جمله پیچیدگیهای پروژه استاد معین بود؛ این مجموعه از دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی عبور میکند که با اجرای عملیات «لاینینگ» ایمنی آن ارتقا خواهد یافت.
شهردار تهران در پاسخ به علت مسدود کردن پل شهید خلبان نوروزی (چمران به ولنجک) پس از افتتاح نیز گفت: زمانی که شریانهای جدید در پایتخت ایجاد میشود تغییرات عمده ترافیکی روی شریانهای دیگر دارد؛ با احداث این پل نیز تغییراتی بر بار ترافیکی خیابانهای یمن و مقدس اردبیلی داشتیم.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده مدیریت شهری و پلیس راهور این پل به صورت تمام وقت به روی شهروندان باز میشود.
وی توضیح داد: طبق وعده همکارانم هزینه انجام پروژه زیرگذر گیشا پس از بازبینیها کاهش یافته است و سریعتر از موعد تمام میشود.
وی ادامه داد: در پروژه گیشا باید ۱۲۰ هزار مترمکعب خاک جابهجا شود که نیمی از آن انجام شده و تا اسفند امسال پروژه آماده بهره برداری خواهد بود.
چندی پیش پل قدیمی گیشا برداشته و قرار است زیرگذر در آن محل احداث شود که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.
شهردار تهران همچنین در واکنش به خرابی پله برقی پل عابر پیاده در تقاطع چمران- جلال آلاحمد گفت: بهکارگیری پله برقی در پل عابر پیاده به دلیل ترغیب شهروندان به استفاده از پل عابر برای تردد است، اما در شرایط تحریم سرویس و نگهداری این پله برقیها سخت شده است.
وی با اشاره به تاثیرهای تحریم در این شرایط خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی پله برقیهای ایستگاه مترو امام حسین (ع) در خط ۶ مترو تولید داخل است.
وی همچنین در خصوص پروژه زیرگذر استاد معین نیز توضیح داد: عملیات خاکی این پروژه تمام شده است و میتوانیم قبل از ۲۲ بهمن آن را افتتاح کنیم.
حناچی در پاسخ به این سئوال که بنا به گفته کارشناسان کف مترو خط ۴ با سقف زیرگذر استاد معین تنها نیم متر فاصله دارد و آیا مسائل ایمنی آن رعایت شده یا نه، گفت: این مساله از جمله پیچیدگیهای پروژه استاد معین بود؛ این مجموعه از دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی عبور میکند که با اجرای عملیات «لاینینگ» ایمنی آن ارتقا خواهد یافت.
شهردار تهران در پاسخ به علت مسدود کردن پل شهید خلبان نوروزی (چمران به ولنجک) پس از افتتاح نیز گفت: زمانی که شریانهای جدید در پایتخت ایجاد میشود تغییرات عمده ترافیکی روی شریانهای دیگر دارد؛ با احداث این پل نیز تغییراتی بر بار ترافیکی خیابانهای یمن و مقدس اردبیلی داشتیم.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده مدیریت شهری و پلیس راهور این پل به صورت تمام وقت به روی شهروندان باز میشود.
نظر شما