شناسهٔ خبر: 35941072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

با پیگیری مدیرکل و حمایت رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور،تجهیزات ژیمناستیک به هیات استان اهدا شد

حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :با پیگیری علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و حمایت رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور ،5 وسیله کمک آموزشی رشته ژیمناستیک برای توسعه وارتقای این رشته به هیات استان و شهرستانهای اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :با پیگیری علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و حمایت رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور ،5 وسیله کمک آموزشی رشته ژیمناستیک برای توسعه وارتقای این رشته به هیات استان و شهرستانهای اختصاص یافت.
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان با بیان این خبر افزود:ازسوی رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور و پیگیری های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان پنج وسیله کمک آموزشی برای توسعه وارتقای رشته ژیمناستیک در شهرستانهای دنا ،کهگیلویه ،گچساران اختصاص یافت.
حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:در جلسه ای که در محل فدراسیون ژیمناستیک کشور با حضور رئیس فدراسیون ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و محمدی رئیس هیات ژیمناستیک استان برگزار شد ، مسایل و مشکلات این هیات مطرح و مقرر شد برای رشد و ارتقا و توسعه این رشته در استان از سوی فدراسیون تجهیزاتی به هیات استان و شهرستانها اختصاص داده شود.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص وسایل اهدا شده به هیات ژیمناستیک تصریح کرد :این وسایل شامل دو عدد قارچ کروی ،تشک ایمنی 2×2یک تخته ،پیش تخته یک دستگاه ،موازنه آموزشی یک دستگاه و مینی خرک یک دستگاه می باشد که توسط فدراسیون به هیات استان ارسال می شود.
حاتمی در پایان از حمایت های رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در اختصاص این وسایل و تجیهزات به استان تقدیر و اظهار امیدواری کرد با توسعه این رشته مادر در استان،شاهد رشد و ارتقای ورزشکاران و فتح سکوهای قهرمانی باشیم.

نظر شما