شناسهٔ خبر: 35917761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حکم انتصاب شهردار نجف‌آباد توسط وزیر کشور امضا شد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از امضای حکم انتصاب محمد مغزی نجف‌آبادی شهردار جدید نجف‌آباد از سوی وزیر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی‌نژاد از امضای حکم انتصاب محمد مغزی نجف‌آبادی شهردار جدید نجف‌آباد از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خبر داد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بر اساس تبصره ( 3 ) ماده(80 ) قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از 200 هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور صورت می‌گیرد.

وی افزود: در حکم دکتر رحمانی فضلی در خصوص انتصاب محمد مغزی نجف‌آبادی شهردار جدید نجف‌آباد آمده است «امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد».

به گزارش فارس، مسعود منتظری شهردار سابق نجف‌آباد پنج ماه پیش از سمت خود استعفا داده و محمد مغزی به‌ عنوان سرپرست شهرداری نجف‌آباد انتخاب‌ شده بود.

انتهای پیام/63109/ص/

نظر شما