شناسهٔ خبر: 35908078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپیدرود نماد خروش فوتبال گیلان+ تصویر

تیم فوتبال سپیدرود رشت در جدالی نابرابر با تیم‌های تادندان‌مسلح به پشتوانه هوادارانش تنها تیم گیلانی است که رتبه‌ای تک‌رقمی در لیگ یک کسب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک به‌سان هفته‌های هفتم و ششم برای فوتبال گیلان تلخ و توأم با ناکامی به پایان رسید، سپیدرود تنها تیم گیلانی است که در این هفته موفق به کسب امتیاز شد.

سرخ‌های شهر باران در همان دقایق نخستین مسابقه دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند و اگر ضربات نزهتی و دادرسی با چاشنی دقت و کمی شانس همراه می‌شد، این تیم با پیروزی پرگل زمین مسابقه را ترک می‌گفت.

هر چه از زمان بازی سپری می‌شد، استرس بر بازیکنان سرخ‌پوش مستولی می‌شد، حملات بی‌محابایی که ثمری برای سپیدرود نداشت و فرصت ضد حمله به تیم رایکا را می‌داد، ضد حملاتی که اگر با بی‌دقتی مهاجمین میهمان همراه نمی‌شد، شکستی تلخ برای شاگردان علی نظرمحمدی رقم می‌زد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پایان مسابقه با اشاره به‌تساوی این تیم مقابل رایکا بابل اظهار کرد: مسائل فنی بر عهده کادر فنی است و آنچه سپیدرود را در سال‌های اخیر با خسران مواجه کرده است، مشکلات مالکیتی این تیم است، سپیدرود در پنج سال گذشته با مشکلات مالی فراوانی دست‌وپنجه نرم کرده است.

افشین ناظمی با بیان اینکه وارث مشکلات مالی پنج سال اخیر سپیدرود است، خاطرنشان کرد: پس‌ازاینکه مسؤولیت سپیدرود را بر عهده گرفتم، نخستین اولویتم سامان دادن به مسائل مالی این باشگاه بود، در وهله نخست با اقداماتی که انجام دادیم، هدفمان عدم افزایش بدهی این باشگاه بود.

وی با تأکید بر شفافیت مالی باشگاه سپیدرود رشت در دوران کوتاه حضورش بر مسند مدیریت این باشگاه افزود: هدف بعدی‌مان در مدیریت، مشخص کردند وضعیت مالی باشگاه و ارائه آمار و ارقام دقیق وضعیت مالی سپیدرود است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه حل مشکل مالکیتی سپیدرود نیاز به عزم استانی دارد، گفت: آمار و ارقام دقیق وضعیت مالی سپیدرود در مراحل پایانی قرار دارد و باهمت مسؤولین استانی باید مالکی معتبر به این تیم ورود کند، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در راستای رفع مشکلات به باشگاه سپیدرود کمک می‌کند و انتظار این کمک از سوی سایر مسؤولین شهری و استانی را داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با اشاره به اینکه چهره یک تیم بازنده را نداشتیم، اظهار کرد: در طول ۹۰ دقیقه مسابقه با حملات پردامنه می‌خواستیم در دربی شمال به پیروزی دست پیدا کنیم و اگر کمی در چارچوب شناسی بهتر عمل می‌کردیم، با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کردیم.

علی نظرمحمدی با بیان اینکه تنها دو بازیکن از فصل گذشته در جمع سپیدرود باقی ماند، خاطرنشان کرد: ۲۰ بازیکن جدید به تیم سپیدرود ملحق شدند و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم، بازیکنان رفته‌رفته با خصوصیات فنی یکدیگر آشنا می‌شوند و هر چه از لیگ می‌گذرد بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذاریم.

وی با تأکید بر اینکه قول صعود به لیگ برتر را نداده است، افزود: تیم را در بدترین شرایط تحویل گرفتم، هدفمان در وهله نخست، تثبیت سپیدرود در لیگ یک و دفاع از اعتبار این تیم است.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه مشکلات مالی سپیدرود همچنان پابرجا است، گفت: درصورتی‌که مشکلات مالی باشگاه حل شود با توجه به پتانسیلی که از بازیکنان و کادر فنی سراغ دارم با حمایت هوادارانمان نیم‌نگاهی به صعود خواهیم داشت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک با کسب ۱۲ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما