شناسهٔ خبر: 35861549 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

قرار گاه رسانه‌ای اربعین در مرز خسروی آغاز به کار کرد

با راه اندازی این قرارگاه ، حضور پرشور زئران ابا عبد‎الله الحسین(ع) درکنگره عظیم اربعین حسینی در قالب برنامه‌های مختلف شبانه‎روزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
ظهر امروز و با حضور قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار گاه رسانه‌ای اربعین در مرز خسروی آغاز به کار کرد.

 افشین امیری مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمانشاه درباره نحوه کار این قرارگاه گفت: نیرو‌های ما به‎صورت شبانه‎روزی آماده‌اند شور و شعور زوار حضرت ابا عبد‎الله الحسین (ع) را در کنگره عظیم اربعین حسینی در قالب برنامه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در مرز بین‎المللی خسروی، در شبکه‌های سراسری، استانی و بین‎المللی به نمایش بگذارند.

امیری  افزود: با افتتاح استودیو‌های صدا، سیما و خبر، معاونت‎های برنامه‎ساز رسانه استانی مرکز کرمانشاه از امروز حضور میلیونی شیعیان جهان و همچنین حضور مسئولان کشوری و لشکری به مرز خسروی را، به‎صورت زنده به تمام جهانیان منعکس می‎کنند.

در ادامه این جلسه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: افتتاح قرارگاه رسانه‌ای مرز خسروی به مناسبت ایام اربعین، در معرفی ظرفیت‌های مرز خسروی در افکار عمومی کشور نقش مهمی دارد.

وی با تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه استان نقش مهمی در برجسته کردن بازگشایی مرز خسروی به عنوان یک مطالبه مردمی داشتند و همچنین نمایندگان مردم استان به ویژه آقای تجری نیز برای بازگشایی این مرز تلاش‌های زیادی کردند.

وی با ابراز خرسندی از بازگشایی دوباره مرز گفت: تردد زائران اربعین از مرز خسروی زمینه ساز معرفی و تحول منطقه در ابعاد و وجوه مختلف خواهد بود.

نظر شما