شناسهٔ خبر: 35844439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشتی گیران نامدار در ترکیب تیم ارتش روسیه

روسیه با کشتی گیران نامدار خود در رقابت‌های کشتی نظامیان جهان شرکت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکار‌های کشتی هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان روز‌های ۲۸ مهر تا ۲ آبان در شهر ووهان چین برگزار می‌شود و بر همین اساس گادجی مراد رشیدوف قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم، ختاگ تسابالوف دارنده مدال طلا و نقره جهان در وزن ۷۴ کیلو گرم، آتور نایفونوف نفر سوم مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در وزن ۸۶ کیلو گرم و ولادیسلاو بایتسایف قهرمان اروپا در وزن ۹۷ کیلو گرم تیم روسیه را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:علیرضا کریمی: لیگ به لحاظ مالی و فنی برای کشتی گیران مفید است

آناتولی مارگیف سرمربی تیم ارتش روسیه درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: حدود دو ماه پیش به ما اعلام شد که در این مسابقات باید شرکت کنیم و به همین دلیل اگر یکی از کشتی گیران به دلیل بیماری، آسیب دیدگی یا دلیل دیگری نتواند به این رقابت‌ها برسد فرصتی برای جایگزینی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ایران و چین از رقبای اصلی روسیه هستند خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در بازی‌های نظامیان جهان کسب مدال‌های طلا است.

گفتنی است با توجه به بخشنامه مسابقات، هر کشور در هر رشته مجوز اعزام ۴ کشتی گیر را دارد و بر همین اساس تیم کشتی آزاد ایران با مهران شیخی، احمد بذری، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی در اوزان ۶۵، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم عازم چین خواهد شد.

بیشتر بخوانید:با آمدن حسن رنگرز برنامه‌های تیم‌های ملی کشتی فرنگی تغییر می‌کند؟

انتهای پیام/

تیم روسیه با قهرمانان دنیا در رقابت‌های نظامیان جهان

نظر شما