شناسهٔ خبر: 35821899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد محورهای منتهی به مرز خسروی در حال افزایش است

فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون با توجه به اینکه تردد‌ها در حال افزایش است، حجم ترافیک نیز روندی افزایشی دارد علی رغم افزایش حجم ترافیک، مشکلی در جریان تردد‌ها نداریم و همه مسیر‌ها باز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ محمد حیدری  در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های استان کرمانشاه (منتهی به مرز خسروی) اظهار داشت: هم اکنون با توجه به اینکه تردد‌ها در حال افزایش است، حجم ترافیک نیز روندی افزایشی دارد علی رغم افزایش حجم ترافیک، مشکلی در جریان تردد‌ها نداریم و همه مسیر‌ها باز است.

حیدری پرحجم‌ترین محور از نظر بارترافیکی را مربوط به محور کرمانشاه- اسلام آباد غرب دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه محور حمیل به سرآبله یک راه دو طرفه غیرمجزا داریم و این محور بسیار پرپیچ و خم بوده و پرتگاه‌هایی نیز در مسیر وجود دارد، رانندگان باید با احتیاط بیشتری از این مسیر تردد کنند.

او با تاکید بر اینکه رانندگان در این مسیر از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند، افزود: با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ نیز در این مسیر وجود دارد، رانندگان در مناطقی که ترانشه وجود داشته و احتمال ریزش وجود دارد، حتی اگر خودروی آن‌ها خراب شد، توقف نکنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

زائران عتبات عالیات می‌توانند با خودرو شخصی خود تا قصرشیرین بیایند

نظر شما