شناسهٔ خبر: 35802281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حفظ عناصر ارزشی برای کودکان با استفاده از هنر

رئیس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به حفظ عناصر ارزشی برای کودکان با استفاده از هنر و موفقیت «جوجه‌بلا» در جشنواره فیلم 90 ثانیه‌‍‌ای خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، نسرین نوری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک این شهرستان، با اشاره به اینکه ستاد برگزاری هفته ملی کودک با حضور ادارات و نهاد‌های عضو با تصویب برنامه‌های مختلف تشکیل شد، گفت: ایجاد فضای شاد و آموزنده برای کودکان از مهمترین اولویت‌های ما در هفته ملی کودک است و ادارات و نهاد‌ها پایبند مصوبات ستاد باشند.

رئیس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوادکوه از بازدید مهد‌کودک‌های شهرستان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان، دیدار با کودکان دارای شرایط خاص، دیدار با کودکان بیمار در بیمارستان، اجرای برنامه‌های کودکان در ۱۶ مهر‌ماه به عنوان روز جهانی کودک به میزبانی کانون، گفتمان دینی برای خانواده‌های کودکان، گلباران مزار شهدا و حضور در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استانی در هفته ملی کودکان خبر داد.

وی توجه لازم به ایام اربعین و ماه صفر در اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک را از موضوع‌های مورد توجه ستاد برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک ذکر و خاطرنشان کرد: حفظ عناصر ارزشی برای کودکان در برنامه‌های ما مورد توجه است و این ارزش‌های فرهنگی را باید با زبان کودکان و در قالب قصه‌گویی و استفاده از سایر ابزار‌های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار دهیم.

نوری از مشارکت ۱۵ شرکت‌کننده علاقمند سوادکوهی در فیلم ۹۰ ثانیه‌ای که با موضوع ارسال خاطرات زندگی در ۹۰ ثانیه است خبر داد و گفت: در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، ۳۰ اثر از شهرستان سوادکوه به استان ارسال شد و فیلم ۹۰ ثانیه‌‍ای«جوجه‌بلا» اثر سمیه احمدی منتخب استانی شد. 

انتهای پیام/86015/ج

نظر شما