شناسهٔ خبر: 35799190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

140 اکیپ پلیس راه و عوامل انتظامی کرمانشاه آماده خدمات‌رسانی به زوار اربعین

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 140 اکیپ پلیس راه و عوامل انتظامی در 670 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات‌رسانی به زوار اربعین هستند.

صاحب‌خبر -

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس راه در ایام اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: 140 اکیپ‌‌ پلیس‌راه و عوامل انتظامی از 13 تا 30 مهرماه به صورت شبانه‌روزی در قالب تیم‌های خودرویی و موتوری در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: 670 کیلومتر از محورهای مواصلاتی که حدود 85 درصد از محورهای استان کرمانشاه را شامل می‌شود، در مسیر زائران اربعین قرار دارد.

وی ادامه داد:اکثر محورهای استان از سمت کامیاران، نهاوند، کنگاور و سنقروکلیایی در این ایام پذیرایی زائران ابا عبدالله الحسین(ع) هستند.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای شناسایی نواقص مسیر تردد زائران، افزود: هماهنگی‌های لازم در این مدت با راهداری و راه و شهرسازی در راستای آشکارسازی و اصلاح نقاط پرحادثه صورت گرفته است.

وی با اشاره به برطرف ساختن نواقص منجر به تصادفات در مسیرهای به سمت قصرشیرین، گفت: محور اسلام‌آباد غرب به سمت حمیل طی سال‌های گذشته یکی از محورهای بحرانی استان در بحث حوادث جاده‌ای بوده که با تعریض آن به بزرگراه تبدیل شده است.

حیدری در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به تذکرات عوامل پلیس راه درطول مسیر توجه داشته باشند تا با برقراری نظم و امنیت ترافیکی اربعین، خاطره خوشی از این سفر در ذهن خود و دیگران ثبت کنند.

انتهای پیام/پ/ق

 

نظر شما