شناسهٔ خبر: 35535918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در نشستی تاکید شد؛

شورای اطلاع‌رسانی سمنان راهی برای پاسخگویی هر چه بهتر دستگاه‌ها

سمنان - دبیر شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان بابیان اینکه این شورا راهی برای پاسخگویی هر چه بهتر دستگاه‌ها است، گفت: ترویج گفتمان منطبق بر سیاست‌های نظام هدف این شورا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت ظهر سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری ضمن بیان اینکه وزارت کشور اقدام به ایجاد ساختاری جدید به‌عنوان شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کرده است، ابراز داشت: این شورا می‌تواند به ایفای هرچه بهتر نقش پاسخگویی همه دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

وی افزود: بر طبق کارکردی که عنوان شد ترویج و ایجاد گفتمان منطبق بر سیاست‌های کلی نظام بین بخش‌های تابعه و دستگاه‌های اجرایی استان یکی از اهداف شورای اطلاع‌رسانی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی می‌تواند به‌عنوان محور حوزه سیاست‌گذاری و هماهنگی با بهره‌مندی از ضمانت اجرایی موجود در ظرفیت استانداری برای اطلاع‌رسانی فعال باشد، ابراز داشت: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف عالی هدایت کند لذا می‌بایست این مباحث با دقت بیشتری پیگیری شود.

فضیلت در ادامه تصریح کرد: ایفای نقش در حوزه مدیریت گردش درست اطلاعات و اطلاع‌رسانی طرح‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی نیز از دیگر اهداف شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی محسوب می‌شود.

وی افزود: نقش خطیر استانداری در ایفای وظایف حاکمیتی در حوزه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و عمرانی سبب شده تا استانداری به‌عنوان منبع موثق اخبار و مرجع اصلی پاسخگویی دارای نقش مؤثر در فضای رسانه‌ای استان قرار گیرد.

نظر شما