شناسهٔ خبر: 35535202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارائه خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی در مرز مهران

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، از ارائه خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی در اربعین ۹۸ در مرز مهران خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، زهرا همتی صبح امروز در جمع خبرنگاران به ارائه خدمات اداره کل بهزستی استان ایلام به زائران اربعین 98 اشاره و اظهار داشت: خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی در اربعین 98 در مرز مهران ارا‌ئه‌می‌ شود.

مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت:  اداره کل بهزستی استان ایلام نیز همگام با سایر سازمان‌هاو دستگاه‌های مختلف که تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات مختلف در  مرز مهران  شرایط مناسب تری را برای زائران برقرار کنند، در صدد آن است تا خدمت رسانی به زائران به ویژه سالمندان و معلولان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت:در همین زمینه اداره کل بهزیستی استان ایلام با استقرارپایگاه در مرز مهران ضمن ساماندهی زائران گمشده خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی ارایه می‌کند.

وی تصریح کرد: تامین وسایل مورد نیاز معلولان و تعمیر آنها و همچنین خدمات درمانی بخشی از برنامه‌های است که در این پایگاه انجام می‌شود.

  همتی در ادامه به استقرار ستاد گمشدگان در مرز مهران اشاره و یادآورشد: ستاد گم شدگان نیز در مرز مهران توسط سازمان بهزیستی استان دایر شده است و در صورتی که کودکان و یا هر عضو از خانواده گم شود در مراکز بهزیستی نگهداری تا خانواده وی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز/ش

نظر شما