شناسهٔ خبر: 35531994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سنایی خبرداد

استقرار واحدهای سازمان انتقال خون در بیمارستان های استان ایلام

مدیرکل سازمان انتقال خون استان ایلام، گفت: واحدهای سازمان انتقال خون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان های این استان مستقر می شود.

صاحب‌خبر -

«سحر سنایی» صبح امروز (۲ مهرماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: سازمان انتقال خون در شهرستان‌های استان فاقد فضایی برای مراجعان در جهت اهداء خون است، لذا  مقرر شده که دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه برای استقرار واحدهای سازمان انتقال خون در بیمارستانهای شهرستانهای استان همکاری کند.

 

وی موافقت با استقرار واحدهایی از سازمان انتقال خون در بیمارستانهای شهرستانها را یکی از اقدامات ارزشمند مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برشمرد.

 

سنایی تصریح کرد: پايگاه انتقال خون استان با توجه به ذخاير موجود انواع گروه ها و فرآورده هاي خونی آمادگي كامل براي اهداي خون به بيماران و زائران نیازمند به خون در زمان اربعین حسینی را دارد. 

 

وی افزود: برای زوار اربعین حسینی در مرز مهران اتوبوس سیار  انتقال خون مستقر خواهد شد و به زائرین کمک رسانی  می کند  که تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

 

سنایی خاطرنشان کرد: جمعیت اهداکنندگان مستمر خون در ایلام بالاتر از میانگین کشوری است و این استان مقام چهارم کشوری از نظر شاخص رشد اهدای خون را کسب کرده است.

نظر شما