شناسهٔ خبر: 35518619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

واگذاری بخش‌هایی از سواحل مکران به یک جوان ایرانی ساکن اسپانیا!

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر از واگذاری بخش‌هایی از سواحل مکران به یک جوان ایرانی ساکن اسپانیا داد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

 سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مشکلات ناشی از خصوصی سازی در کشور و اعتراض های کارگران، اقدام دولت درباره شرکت هپکو را قابل تقدیر اما در عین حال ناکافی دانست و گفت: شرکت ها و کارخانجات زیادی در کشور هستند که خصوصی سازی در آنها پیامدهایی داشته و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، وی افزود: در بسیاری از این شرکت ها ضوابط قانونی خصوصی سازی رعایت نشده است، کارخانه دچار رکود شده، کارگران بیکار شده اند، کارگران حقوق نگرفته اند، به اعتراض ها توجهی نشده و نهایتا قوه قضاییه درگیر موضوع شده است. بر این اساس باید در ساختارها و رفتارها بازنگری و اشکالات را رفع کرد تا شاهد بروز این مسائل نباشیم.

رسیدگی به زمین خواری در سواحل مکران

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این نشست با اشاره به زمین خواری در سواحل مکران با مجوزهای قانونی، از واگذاری میزان زیادی تسهیلات ارزی و ریالی و واگذاری زمین به یک جوان ایرانی ساکن اسپانیا در این منطقه خبر داد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

نظر شما