شناسهٔ خبر: 35500598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اعزام نیرو برای حفاظت از ائتلاف سعودی نمایشی از استیصال آمریکا است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است که امروز آمادگی نظامی ایران و جبهه مقاومت برای زیر و رو کردن ظرفیت نظامی آمریکایی ها آمادگی کامل را دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

نصرالله پژمانفر با اشاره به موضوع اعزام نیروهای کمکی آمریکا برای حفاظت از عربستان و امارات گفت: اگر چه تاریخ ثابت کرده که آمریکا کارهایی را از روی بی عقلی انجام داده اند؛ امروز می دانند که وارد باز بزرگی شده اند و حتی صحبت از مواجه شدن با ایران خود بی عقلی است ؛ اما به تعبیر رهبر انقلاب دوران بزن دررویی تمام شده است.

اخبار سیاسی- نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس  با بیان اینکه آمریکایی ها در باتلاقی که خود ایجاد کرده اند قطعاً گرفتار خواهند شد،افزود: آمریکایی ها گرفتار یک بازی خطرناک می شوند، این برای آن ها قابل درک است؛ چراکه آنها ظرفیت و توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از منافع و موقعیتش می دانند.

قدرت ایران فرامنطقه‌ای است

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا به قدرت ایران در منطقه باور دارند، مطرح کرد: آن ها قدرت ایران باور کردند، قدرت ایران فرامنطقه‌ای است و تمرکز قدرتی ما تنها در منطقه نیست، آنها می‌دانند که امروز وارد بازی خطرناکی خواهند شد، اگر وارد این مسئله شوند نه تنها به خودشان و منافع شان بلکه تمام هم پیمان های آنها در منطقه و در بیرون منطقه در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

جبهه مقاومت برای زیر و روکردن ظرفیت نظامی آمریکایی ها آمادگی کامل دارد

پژمانفر با اشاره به هشدارهای سیدحسن نصرالله و بسیاری از مقامات کشورهای منطقه درباره تبعات حمله نظامی به ایران ،مطرح کرد: امروز شاهد این موضوع، کسانی هستند که امروز نسبت به ورود آمریکا در این عرصه هشدار دادند و هشدارهای جدی دادند که وارد عملیات شدن علیه ایران ، یعنی وارد عملیات شدن در جبهه مقاومت و جبهه مقاومت برای زیر و رو کردن ظرفیت نظامی آمریکایی ها آمادگی کامل را دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر آمادگی دفاعی و نظامی کشورمان خاطرنشان کرد: ما توانمندی هایمان را علی رغم بهت و ناباوری آمریکایی ها با زدن پهپاد نشان دادیم ،ما از تکنولوژی قوی بازدارنده برخوردار هستیم و این ها تازه ظرفیتی است که رونمایی کرده ایم و قطعاً هر کشوری در حرکت نظامی ،بخشی از توانمندی خود را نشان می دهد و همه آن را رونمایی نکرده است؛ ما هم قطعاً از ظرفیت های دفاعی بالاتری برخوردار هستیم.

عربستان دیگر آن گاو شیرده برای آمریکا نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اعزام نیروهای کمکی آمریکا برای حفاظت از عربستان و امارات امروز نمایشی است که نشان می دهد آمریکایی ها دچار استیصال شده اند، تاکید کرد: آمریکا طبق گفته های سیدحسن نصرالله می خواهند بازهم از این گاوی که یک زمانی فربه بوده بازهم استفاده کنند، امروز عربستان سعودی با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه شده است ، مراکز صنعتی آن در معرض خطر بوده و از نظر اقتصادی به شدت با چالش مواجه شده است و امروز بورس عربستان به شدت کاهش پیدا کرده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر این که ما آماده هستیم در صورت هر نوع تعرض از کیان سرزمینمان با توانمندی بالا دفاع می کنیم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال فرصتی هستند که از این گاو شیرده باز استفاده کنند و اما این گاو شیرده الان به شدت ضعیف است  آمریکا مانند کرکس نشسته است تا گوشتش را تقسیم کنند، ما می گوییم ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

نظر شما