شناسهٔ خبر: 35493308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازداشت کارمند متخلف جهاد کشاورزی در قلعه‌گنج

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از بازداشت یک نفر از کارمندان جهاد کشاورزی این شهرستان به اتهام اختلاس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سجاد افشارمنش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر دپوی یک محموله سم در یک منزل مسکونی در شهرستان قلعه‌گنج، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد محموله سم کشف شده که ارزش ریالی آن قریب به 500 میلیون ریال بوده است متعلق به طرح مبارزه با هجوم ملخ‌های صحرایی در جنوب کرمان بوده که توسط یکی از کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج مورد سوء استفاده قرار گرفته است .

افشارمنش افزود: پس از تکمیل گزارش و احضار متهم به دادسرا، این کارمند متخلف با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

وی با اشاره به اینکه چنگ‌اندازی به بیت‌المال یک امر زشت و ناپسند است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه شهرهای جنوب استان کرمان و به ویژه پرسنل خدوم سازمان جهاد کشاورزی، چندین ماه درگیر مبارزه شبانه‌روزی با هجوم ملخ‌های صحرایی بوده‌اند، انجام چنین اقداماتی از سوی یک کارمند، برای سیستم قضائی و مردم قابل تحمل نیست .

افشارمنش با بیان اینکه با متهم برخورد قضائی صورت خواهد پذیرفت، گفت: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج تشکیل شده است و اداره کل بازرسی استان کرمان نیز به این موضوع ورود کرده است.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما