شناسهٔ خبر: 35492836 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گفت‌وگو با سیّدحسن نصرالله و سردار سلیمانی برای اولین بار در ویژه نامه «معادله نصر»

ویژه‌نامه‌ «معادله نصر» که از سوی مؤسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد، برای اوّلین بار گفت‌وگویی را با دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرمانده سپاه قدس ایران ترتیب داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس نشریه‌ «مسیر» وابسته به مؤسسه‌ پژوهشی‌-فرهنگی انقلاب اسلامی(دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای)، به‌زودی جدیدترین ویژه‌نامه‌ خود را با عنوان «معادله‌ نصر» منتشر می‌کند.

️ در این ویژه‌نامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفتگوی ویژه‌ ۵ ساعته، از مراودات خود با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و توصیه‌ها، تصمیمات و نقش ایشان در برهه‌های مختلف و حساس منطقه سخن گفته است.

️ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی نیز در این شماره‌ مسیر، برای اولین‌بار پس از تصدی فرماندهی سپاه قدس ضمن حضور در یک گفتگوی اختصاصی، به بررسی دلایل پنهان و آشکار جنگ ۳۳ روزه و آثار آن در هندسه جدید منطقه پرداخته و خاطراتی از فرماندهی میدانی این جنگ ذکر کرده است.

️ علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل نیز بخشی از خاطرات منتشرنشده‌ خود مربوط به نقش رهبر انقلاب در تقویت جبهه‌ مقاومت و حفظ تمامیت ارضی کشور را در اختیار نشریه‌ی مسیر قرار داده است.

️ در بخش دیگری از این ویژه‌نامه و در گفتگویی تفصیلی با حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه‌ رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، ماجرای سفر محمد مرسی به تهران، مذاکرات ایران و آمریکا در عراق و جزئیات ائتلاف جبهه‌ی مقاومت با روسیه روایت شده است.

️ همچنین تصاویری از دیدارهای سیدحسن نصرالله با رهبر انقلاب اسلامی و نیز اسنادی مانند پیام رهبر انقلاب در جریان جنگ ۳۳روزه به دبیرکل حزب‌الله، به همراه دیگر اسناد و تصاویر، برای نخستین‌بار در این ویژه‌نامه منتشر شده است.

 اخبار تکمیلی درباره انتشار و نحوه تهیه ویژه‌نامه‌ی نشریه مسیر متعاقباً در پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد.

️ نسخه ویدئویی گفتگو‌ی دبیرکل حزب‌الله لبنان از شبکه سه سیما نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما