شناسهٔ خبر: 35488172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

شاخص سوم ایثارگری در کشور به استان سمنان اختصاص یافت

سمنان – فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه ترویج روحیه ایثار و شهادت بین عموم مردم در دستور کار قرار دارد، گفت: شاخص سوم ایثارگری در کشور به استان سمنان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی صبح یکشنبه در آئین رژه نیروهای مسلح استان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس به میزبانی شهر سمنان ضمن بیان اینکه ترویج روحیه ایستادگی و ظلم‌ستیزی ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا است، اظهار داشت: شاخص سوم ایثارگری در کشور به استان سمنان اختصاص یافت.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری بین عموم مردم در دستور کار قرار دارد، افزود: استان سمنان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ۴۱ هزار رزمنده در ۵۵ عملیات دوران دفاع مقدس را اعزام کرده است.

استان سمنان مقام دوم کشوری در تقدیم شهدای دفاع مقدس

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان با تأکید بر اینکه این استان با تقدیم سه هزار شهید و هفت هزار جانباز افتخار کسب مقام دوم کشوری را در این بخش دارد، خاطرنشان کرد: حضور شکوهمندانه مردم ایران در حمایت از این سرزمین و انقلاب اسلامی ایران تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

دامغانی با اشاره به دو عامل اساسی پیروزی ایران در دفاع مقدس یادآور شد: مردمی کردن دفاع از میهن و بهره‌گیری از معارف عاشورا نقش مؤثری در پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ایفا کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تداوم انقلاب اسلامی ایران از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس است، اضافه کرد: امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در جهان مدیون حماسه‌آفرینی ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

نظر شما