شناسهٔ خبر: 35480737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آرنولد: آنقدر قهرمان می‌شویم که حسابش از دست مردم در برود

71460

مدافع تیم لیورپول عنوان کرد آن‌قدر می‌خواهد با این تیم قهرمانی به دست بیاورد که همه مردم حساب این قهرمانی‌ها را از دست بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یورگن کلوپ فصل گذشته توانست با لیورپول قهرمانی در لیگ قهرمان اروپا را به دست آورد. این تیم توانست در سوپرجام اروپا نیز با برتری برابر چلسی قهرمان شود و حالا توانسته در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و برای تثبیت جایگاه نخست خود باید برابر چلسی به میدان برود. 

الکساندر آرنولد درباره شرایط تیم لیورپول در فصل گذشته و اهداف خود با این تیم گفت: ما فصل قبل توانستیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسیم و با یک امتیاز کم‌تر لیگ را از دست دادیم. دو امتیاز بیش‌تر داشتیم قهرمان لیگ می شدیم. فصل گذشته کافی نبود و الان باید بتوانیم در فصل جاری آن دو امتیاز را جبران کنیم و بتوانیم به قهرمانی در لیگ برسیم. این همان چیزی است که هواداران ما به دنبال آن هستند. خوشبختانه فصل را خوب شروع کردیم ولی بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده است و فقط باید تمرکز ما روی کسب امتیازهای بازی‌های پیش رو باشد. نمی‌خواهیم مردم ما را به عنوان تیمی به یاد بیاورند که با سیتی بر سر قهرمانی جنگید و در نهایت با اختلاف ناچیز قهرمان نشد. دوست داریم آن‌قدر قهرمانی به دست بیاوریم که حساب آن‌ها از دست مردم خارج شود. می‌خواهم امسال با لیورپول قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورم. 

او در پایان گفت: بدترین حس برای ما این بود که قهرمانی را از دست دادیم. ما تا یک قدمی کسب قهرمانی پیش رفتیم ولی متاسفانه نتوانستیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم. نباید به گذشته فکر کرد و الان تمام تمرکز ما روی این است که بتوانیم چلسی را در هفته ششم شکست دهیم چون یکی از سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه تیم ما محسوب می‌شود. 

لیورپول باید چندی دیگر در جام جهانی باشگاه‌ها نیز به میدان برود و می‌تواند یک جام ارزشمند دیگر را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. 

انتهای پیام

نظر شما