شناسهٔ خبر: 35480587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمله‌ای که حیثیت مستکبران را به باد داده و آزارشان می‌دهد

استاندار اصفهان گفت: اما حمله یمنی‌ها به آرامکو حیثیت مستکبران را به باد داده است و همین موضوع است که دشمنان جبهه مقاومت را آزار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار کرد: نارضایتی از شرایط موجود، طرح دیدگاه‌های جدید، وجود ساختارهای اجتماعی انقلابی و وجود تشکیلات زیرزمینی از دلایل انقلاب‌ها و شورش‌ها در طول تاریخ بوده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در بهمن 57 انقلابی در ایران صورت گرفت که اگر چه شباهت و تفاوت‌هایی با سایر انقلاب‌ها داشت اما تفاوت اصلی آن ریشه داشتن در انقلاب امام حسین (ع) و شعار هیهات من الذله بود.

وی بیان کرد: جدای از تفاوت‌های دینی و الگوگیری از مفاهیم اسلامی، حضور نیروهای توانمند همانند مقام معظم رهبری در کنار امام خمینی تاثیر گذارترین رویداد سیاسی اجتماعی قرن را رقم زد.

رضایی عنوان کرد: انقلاب، ایران اسلامی را به مستقل‌ترین کشور دنیا تبدیل کرد و شریان‌های وابستگی به شرق و غرب را برید تا شعار نه شرقی و غربی به تبلوری از استقلال ایران تبدیل شود.

استاندار اصفهان اضافه کرد: انقلاب اسلامی قطع منافع نظام سلطه و آگاهی توده‌های مردم در اقصی نقاط دنیا و در نتیجه آن شورش علیه نظام‌های استکباری دنیا و به خصوص آمریکای جنایتکار را رقم زد و پایه‌های نظام سلطه را به لرزه انداخت.

وی تأکید کرد: طبیعی است که در چنین شرایطی که دشمنان در صدد به هر اقدامی بزنند و به همین دلیل قائله‌های مختلف سیستان و بلوچستان، کردستان، گنبد و خلق عرب به راه انداختند و در ادامه دست به تجاوز نظامی زدند.

رضایی یادآور شد: اتحاد بین مردم و نیروهای مسلح افتخاری را رقم زد که از آن به عنوان دفاع مقدس یاد می‌کنیم و امروز 40 سالگی این انقلاب را تضمین کرده است؛ دفاع مقدس باعث شد امروز سرداران دفاع و سرداران دیپلماسی از حقوق این مردم دفاع می‌کنند که تصاحب پهپاد آمریکایی یکی از کوچکترین جلوه‌های آن است.

وی یادآور شد: حمله به پالایشگاه آرامکو کار جمهوری اسلامی نبود اما حمله یمنی‌ها الگوگیری از دفاع مقدس ایران بود که حیثیت مستکبران را به باد داده است و همین موضوع است که دشمنان جبهه مقاومت را آزار می‌دهد.

رضایی تصریح کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی که رزمندگان آن تولیدکنندگان هستند، مردم با صبر انقلابی مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و به آنان ثابت می‌کنند که در مقابل تحریم‌ها قد خم نمی‌کنند.

انتهای پیام/63113/ص20/

نظر شما