شناسهٔ خبر: 35479761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

جمهوری اسلامی از دل تحریم ها به اقتدار رسید

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان جمهوری اسلامی از دل تحریم ها به اقتدار رسید گفت: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس سخت ترین و هراسناک ترین تهدیدها را به شیرین ترین و بهترین موقعیت ها تبدیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد» امروز (یکشنبه ۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ایران ابتدا از ۳۳ روز به ۴۵ روز تبدیل شد چون صدام فکر می کرد به راحتی امکان اشغال خوزستان و بعد پیروزی در مقابل ایران را دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: قبل از حمله صدامیان به خوزستان حملاتی هم از طریق مرزهای آبی، زمینی و نقاط مختلف انجام و شهدای بسیاری را به کشور تقدیم کردیم.

 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای پیروزی ظلمت و تاریکی به کار برد و بیش از ۸۰ کشور دنیا در ظاهر و باطن به صورت رسمی و غیررسمی از صدام حمایت کردند و صدام در توهم جنگ برای پیروزی در مقابل کشور ایران بود.

 

امام جمعه اهواز اضافه کرد: صدام با استعداد ۵۰ لشکر به ایران حمله ور شد و پشت دلارهای شیوخ منطقه که به میدان های نفتی چنبره زده بودند، پنهان و از به روزترین تسلیحات نظامی و اطلاعاتی از طریق مدرن ترین تجهیزات ساخته دست بشر مانند آواسک و تصاویر ماهواره ای بهره مند شد.

 

وی با بیان اینکه در استان خوزستان و کربلای ایران بیش از ۲۰ هزار شهید به دست این کوردلان به شهادت رسیدند عنوان کرد :مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس سخت ترین و هراسناک ترین تهدیدها را به شیرین ترین و بهترین موقعیت ها تبدیل کردند که جلوه‌ ای از کلام‌ الله مجید «ان تنصرالله و ینصرکم» بود.

 

وی ادامه داد: روزگاری ما نیازمند یک سیم خاردار بودیم اما با رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای و با مقاومت و برنامه‌ ریزی به چنان توانمندی هایی رسیدیم که توانستیم بدون نیاز به هیچ کشوری از موشک دوربرد نقطه زن تا پهپاد پنهانکار جنگنده و شناسایی کننده، شناورهای سطحی و زیرسطحی و همچنین تسلیحات سبک و سنگین را بسازیم.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه در دل تحریم ‌ها با عنایت الهی و امام عصر (عج) به این اقتدار رسیده و این جایگاه را پیدا کرده ایم اذعان داشت: هشت سال دفاع مقدس و تجربیات بسیار مهم به همراه ایستادگی و مقاومت ملت ایران بسیار کم ‌نظیر بود و با عنایت مدیریت جهادی و افرادی همانند شهید تهرانی ‌مقدم ها به دستاوردهای خوبی دست پیدا کردیم.

 

وی در پایان یاد آور شد :دستاوردهای بسیاری را داریم که به خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل شده و کشور‌ ایران باز هم مشمول وعده های الهی خواهد بود و میوه های شیرین آن را می چشد.

 

نظر شما