شناسهٔ خبر: 35477483 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری پایدار با محوریت طبیعت‌گردی برگزار می‌شود

سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری پایدار با محوریت طبیعت‌گردی، ۳و۴ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سیدسعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، در نشست خبری این سمپوزیوم بین‌المللی که با حضور وزیرمختار، معاون سفیر و مدیر انجمن فرهنگی اتریش برگزار شد، گفت: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان مجموعه‌ای پرتلاش و دارای دغدغه در بخش گردشگری، پس از اقدام ارزشمند سفارت اتریش در زمینه برگزاری سمپوزیوم کوهستان(دماوند) که سال گذشته برگزار شد؛ تصمیم به مشارکت با سفارت اتریش برای برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری پایدار گرفت.

دبیر علمی سمپوزیوم گردشگری پایدار افزود: معتقدیم این سمپوزیوم می تواند فرصت مناسبی را برای ایران و اتریش در راستای  تبادل تجربیات در حوزه گردشگری فراهم کند.

در ادامه الکساندر ریگر وزیرمختار، معاون سفیر و مدیر انجمن فرهنگی اتریش اظهار داشت: باتوجه به اینکه اتریش و ایران در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی و همچنین گردشگری فرهنگی تشابه زیادی دارند، طی جلساتی با مسئولان دانشگاه علم و فرهنگ به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم در این حوزه کارهای بیشتری از جمله برگزاری سمپوزیوم بین المللی گردشگری پایدار را انجام دهیم و این سمپوزیوم در همین راستا اجرا می‌شود.

همچنین در حاشیه برگزاری سمپوزیوم گردشگری پایدار با محوریت طبیعت‌گردی، نمایشگاه دانشجویی فرهنگ ملل دانشجویان بین‌المللی در ایران نیز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

ل.م54

نظر شما