شناسهٔ خبر: 35477307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اما جمعه موقت تهران:

مذاکره با امریکا یعنی فشار بیاورید تا باج بگیرید/مذاکره با امریکا سم مهلک است

آیت الله صدیقی گفت: مذاکره با امریکا یعنی اینکه فشار شما نتیجه می دهد و شما هروقت خواستید کاری بکنید و فشار کارساز است فشار بیاورید تا باج بگیرید و این امر در شان ملت عزیز ایران اسلامی نیست.

صاحب‌خبر -

آیت الله «کاظم صدیقی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه مذاکره با امریکا در هیچ زمان و مکانی صورت نمی گیرد با تاکید بر آیه 60 سوره یس گفت: قرآن كريم مي‌فرمايد: (أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَيكُمْ يا بَنِي آدَمَ أَن لاَّ تَعْبُدُوا الشَّيطَانَ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌ مُّبِينٌ)؛ «اي فرزندان آدم! آيا با شما پيمان نبستم كه شيطان را نپرستيد (و از شيطان اطاعت نكنيد) كه او براي شما دشمن آشكاري است.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: خداوند در این آیه می فرمایند ما با شما پیمان بستیم که شیطان را تبعیت نکنید زیرا این دشمن اشکار  سالیان سال مملکت ما را چپاول کرده است در کشور ما کودتا کرده، جوانان ما را کشته است و هواپیمای جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار داده است.

 

آیت الله صدیقی ادامه داد: در نهایت  رهبر انقلاب خواستند تا آنهایی که فکر می کنند می توان به امریکا اعتماد کرد در موضوع برجام ببینند که امریکا هم از ما امضاء گرفت و در نهایت یک مورد از تحریم ها را بر نداشت و عاقبت طلبکار هم هستند پس یک تجربه را چند بار باید تکرار کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند مذاکره با امریکا سم مهلک است، مذاکره با امریکا عدول از مواضع عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران است. مذاکر  با امریکا یعنی اینکه  فشار شما نتیجه می دهد و شما هروقت خواستید کاری بکنید فشار کارساز است؛ فشار بیاورید تا باج بگیرید و این امر در شان ملت عزیز ایران اسلامی نیست./

نظر شما