شناسهٔ خبر: 35451622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی برترین‌های روز نخست مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه

رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌غربی گفت: پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته بین المللی جام وحدت و دوستی ارومیه از صبح جمعه در سالن 6 هزار نفری غدیر آغاز شد که در پایان نتایج شش وزن کومیته وکاتای انفرادی نوجوانان به دست آمد.

صاحب‌خبر -

جواد سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: جمعه در نخستین روز پیکارها، کاراته کاهای رده سنی نوجوانان در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی رفتند که حاصل آن قهرمانی تیم ایران با کسب سه مدال طلا، دو نقره و 8 برنز بود و تیم ترکیه با دو طلا یک نقره و یک برنز دوم و تیم  جمهوری آذربایجان با یک طلا،  یک نقره، دو برنز  و قزاقستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

وی افزود: در بخش نوجوانان کاتای انفرادی، سینا احمدیان از ایران اول شد، سلام یوسف از عراق مقام دوم را به دست آورد و متین محمدی یکتا از ایران و رامین نمازاو از آذربایجان مشترکاً سوم شدند.‌

رئیس هیئت کاراته آذربایجان‌غربی گفت: در وزن منهای 47 کیلوگرم، حسین نیازی از ایران اول شد، امیر حسین بدیعی از ایران در مکان دوم قرار گرفت و سید امیر حسینی از ایران و محمد محمدلو از ایران مشترکاً سوم شدند.

وی تصریح کرد: در وزن منهای 52 کیلوگرم، رامیل بخشعلی اوف از کشور آذربایجان بر سکوی اولی ایستاد، مهرغزاریان از کشور ارمنستان دوم شد و بهامین پیشگیر و علی رنجبر از ایران مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

سلیمی بیان کرد: وزن منهای 57 کیلوگرم، فاتیح کورت انیس از ترکیه اول شد، آبلیخان چوسوروف از کشور قزاقستان در رده دوم قرار گرفت و پویا علی مردانی از ایران و روسلان غفارلی از کشور آذربایجان عنوان مشترک دومی را کسب کردند.

وی افزود: وزن منهای 63 کیلوگرم، فاروق یورورعمر از ترکیه در مکان نخست قرار گرفت، آذر تاپدیخلی از کشور آذربایجان دوم شد و مهدی شیرزاد از ایران و آیدوس موخات از قزاقستان سوم مشترک شدند.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی اظهار کرد: وزن منهای۷۰ کیلوگرم، امیر محمد کاظمی از ایران مقام اول را کسب کرد، پوریا فولادی از ایران در رده دوم ایستاد و امید ارجان از ترکیه و تیگران حامبار دوزمیان از کشور ارمنستان مشترکاً سوم شدند.

وی افزود: وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم، کمیل عثمان اوف از قزاقستان در مکان نخست قرار گرفت، فورکان گنچ قادر از ترکیه دوم شد و مبین پور حیدر و محم طاها مسلمی از ایران سوم مشترک شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز و در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی، ابتدا کاتاروها به روی تاتامی می روند و طبق برنامه اعلام شده مبارزات کاتا از ساعت ۹:۳۰ آغاز می شود و در ادامه کومیته کاهای وزن منهای ۶۱ کیلو گرم رده جوانان از ساعت ۱۱.۳۰ به مبارزه می پردارند و کاراته کاهای سنگین وزن بزرگسالان در اوزان منها و به اضافه ۸۴ کیلوگرم هم از ۱۳.۳۰ به میدان می روند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات که قرار بود امروز با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون کاراته کشور و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شود به شنبه  ساعت 17 عصر موکول شده است.

انتهای پیام/1054/ن

نظر شما