شناسهٔ خبر: 35451440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گردشگران ژاپنی به دَرک رفتند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: تور ۸ نفره گردشگران ژاپنی که از استان هرمزگان وارد کنارک شده بودند، از ساحل گردشگری دَرک در این شهرستان دیدن کردند.

صاحب‌خبر -

مجتبی میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تور ۸ نفره گردشگران ژاپنی که از استان هرمزگان وارد کنارک شده بودند، از ساحل گردشگری دَرک در این شهرستان دیدن کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: این تور با هدف بازدید از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان و توسط شرکت گردشگری پرشیا با همراهی دو مدیر آژانس ژاپنی برای بازدید و شناسایی مسیر جدید گردشگری وارد استان شده است.

وی ادامه داد: این گروه پس از دیدن جاذبه های گردشگری کنارک و چابهار به سمت ایرانشهر حرکت و جاذبه های این مسیر را بازدید خواهند کردند.

میرحسینی بیان کرد: از ابتدای امسال شاهد حضور تورهای ورودی با برنامه سفر به استان سیستان و بلوچستان از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی هستیم که امیدوارم این جریان ایجاد شده با حمایت های لازم، زمینه ساز توسعه استان شود.

وی یادآور شد: در نیمه نخست سال ۲۵ تور خارجی وارد استان شدند و در نیمه دوم سال با توجه به آب و هوای معتدل این روند افزایشی ادامه خواهد داشت و میزبان گروههای گردشگران خارجی در قالب تورهای ۳الی ۸ روزه در استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/3139/خ

نظر شما