شناسهٔ خبر: 35450634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خلع ید پیمانکاران کم کار از طرح های عمرانی

خبرگزاری صداوسیما

با خلع ید پیمانکاران کم کار عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در شهرستان شتاب گرفته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری با اشاره به مواد قانوی برای خلع ید پیمانکاران کم کار گفت: با خلع ید پیمانکاران کم کار عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در شهرستان شتاب گرفته است.
علیرضا اتابک افزود: طرح‌های عمرانی تاثیرگذاری توسط دولت در زمینه‌های کشاورزی، آبخیزداری، منابع آب، برق و توسعه پایدار روستایی در حال انجام است که با باید از سوی مسئولان اطلاع رسانی شود.
پتروشیمی دهدشت، طرح آب‌رسانی به شهر‌های چرام، دهدشت، سوق، لنده و روستا‌های این مسیر در استان کهگیلویه و بویراحمد از سد کوثر گچساران، عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در منطقه پادوک و سیمان سپوی دهدشت از مهمترین طرح‌های این شهرستان هستند.
وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و شتاب بخشی در اجرای این طرح‌ها، شهرستان در مسیر توسعه قرار میگیرد.
اتابک بر تکمیل ورودی‌ها و توسعه المان شهری شهردرای کهگیلویه از سوی شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی تاکید کرد.
فرماندار کهگیلویه توسعه امکانات و خدمات رفاهی در روستا‌ها را لازم دانست و گفت: حفظ و ساختار روستا برای جلوگیری از کاهش مهاجرت باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.
اتابک عنوان کرد: طی سال‌های گذشته به دلیل کمبود امکانات روند مهاجرت از روستا روبه رشدبوده است.
وی بدون اشاره به آمار مهاجرت روستائیان افزود: رشد جمعیت روستایی شهرستان صفر درصد است.
فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: افزایش بسته‌های حمایتی، ارائه خدماتی بهداشتی و درمانی، افزایش سرانه تسهیلات و ارائه آموزش‌های سبک زندگی مناسب نقش مهمی در کاهش مهاجرت روستایی خواهد داشت.
اتابک با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: باید همه نهاد‌ها برای خدمات رسانی بهتر در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.
وی همچنین گفت: نیاز است همه نهاد‌ها برنامه‌های هفته دفاع مقدس خود را به صورت مستند به فرمانداری ارائه دهند.
اتابک با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: بر اساس مصوبه استانی نباید انشعابات آب، برق و گاز هیچ مدرسه‌ای قطع شود.
کهگیلویه با۱۳۱ هزار نفر جمعت و ۵۰۶ آبادی جز سه شهرستان پرجمعیت استان است.

نظر شما