شناسهٔ خبر: 35450256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیعی: مجیدی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد/ پیکان مزد عملکرد خوبش را گرفت

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: فرهاد مجیدی مربی تیم ملی امید است و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل ماشین سازی تبریز عنوان کرد: مزد بازی خوبمان را در ۳ دیدار گذشته گرفتیم. ما در بازی اول مقابل شهر خودرو در نیمه اول چندان خوب نبودیم، اما نیمه دوم به بازی برگشتیم. در بازی با نساجی هم شرایط همینطور بود. بازی مقابل شاهین خوب بازی کردیم. بازیکنان در این بازی مزد زحماتشان را گرفتند.

بیشتر بخوانید: پیکان ۶ - ماشین‌سازی ۲/ پیروزی دلچسب شاگردان فرکی با گلباران حریف

او افزود: امیدوارم این نتایج ادامه دار باشد. خیلی وقت بود دلمان برای این نتیجه‌ها تنگ شده بود. در بازی با شاهین موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. در این بازی بچه‌ها از موقعیت‌ها بسیار خوب استفاده کردند. البته ماشین سازی هم موقعیت‌های خوبی خلق کرد شاید اگر تبدیل به گل می‌شدند بازی به ضرر ما عوض می‌شد، اما روز خوب ما بود و بردیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین در مورد اختلاف حمید استیلی و فرهاد مجیدی در تیم ملی امید بیان کرد: در تیم ملی امید باید به دور از حواشی به پیشرفت فکر کنیم. هر کسی مسئولیتی داشته باشد مطمئنا اختیار هم خواهد داشت و این ۲ به یکدیگر وابسته هستند. فرهاد مجیدی مسئولیت سنگینی در تیم ملی امید دارد و اگر استقلال لازم را داشته باشد از نظر من به موفقیت دست پیدا می‌کند. همچنین در کنار این موضوع شان استیلی بالاتر از این حرف‌ها است. او مدیر تیم ملی امید است و مطمئنا او بیشتر از هر شخص دیگری برای موفقیت تیم تلاش می‌کند.

شیعی ادامه داد: ما در کمیته فنی تخصصی که روز یکشنبه با حضور تاج برگزار می‌شود، از فرهاد مجیدی حمایت لازم را خواهیم کرد تا هر طور که شده است او با قدرت به کار خود ادامه بدهد. مجیدی دنبال چند بازیکن جدید و رصد کردن لیگ است تا تیم خود را با بازیکنان مورد نظرش تقویت کند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی در حال حاضر کجا است عنوان کرد: خبر ندارم ویلموتس کجا است. امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

بیشتر بخوانید: مربی ماشین سازی: ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان را می‌خواهیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

نظر شما