شناسهٔ خبر: 35447401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشکلات ایثارگران از نمای نزدیک

رئیس و تعدادی از نماینده های کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی در بازدید از آسایشگاه های شهد رجائی نجف آباد و شهید مطهری اصفهان از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان و ایثارگران قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در این بازدید یک روزه با بیان اینکه بودجه درمان بنیاد شهید و ایثارگران از  3هزار میلیارد ریال در ابتدای دولت دهم به بیش از 36 هزار میلیارد در سال 98 رسیده است گفت: هرچند افزایش 10 برابری بودجه درمان هنوز پاسخگوی نیاز ایثارگران نیست اما برای بهبود و افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی به جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع و با درصد بالا همه تلاشمان را خواهیم کرد.

علی نوبخت افزود: در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دولت باید صد درصد هزینه‌های درمانی خانواده شاهد، ایثارگران و جانبازان را تامین کند و تلاش میشود در بودجه سال 99 اعتبارات این بخش به صورت ویژه دیده شود.

مشکلات ایثارگران از نمای نزدیک مشکلات ایثارگران از نمای نزدیک مشکلات ایثارگران از نمای نزدیک مشکلات ایثارگران از نمای نزدیک مشکلات ایثارگران از نمای نزدیک مشکلات ایثارگران از نمای نزدیک

نظر شما