شناسهٔ خبر: 35437359 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه شرکت Capcom برای بروزرسانی‌های بازی Monster Hunter World: Iceborne

شرکت Capcom به تازگی برنامه‌های خود برای بروزرسانی بازی Monster Hunter World: Iceborne را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از دو هفته از انتشار بازی Monster Hunter World: Iceborne توسط شرکت Capcom می‌گذرد و این شرکت ظاهرا از توان حداکثری خود برای طراحی این بازی استفاده کرده و در این بازی سعی شده است همه چیز به بهترین نحو ممکن ساخته شود. اما شرکت Capcom به تازگی اعلام کرد که این بازی در هفته دوم عرضه‌اش توانسته است به فروشی بیشتر از ۲.۵ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان دست پیدا کند.

این در حالی است که شرکت سازنده هنوز بروزرسانی بزرگ این بازی که هیولای Rajang را به بازی اضافه می‌کند را منتشر نکرده و انتظار می‌رود با عرضه این بروزرسانی آمار فروش بازی Monster Hunter World: Iceborne بالاتر برود؛ همچنین طبق اعلام شرکت سازنده این بروزرسانی در ۱۰ اکتبر در دسترس گیمرها قرارخواهد گرفت.

برنامه شرکت Capcom برای بروزرسانی‌های بازی Monster Hunter World: Iceborne

اولین بروزرسانی این بازی به اضافه شدن هیولا جدید و برخی تغییرات در My House مربوط می‌شود که احتمالا این تغییرات، تغییرات ظاهری خواهد بود؛ همچنین این بروزرسانی اولین بخش ماموریت Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds Collaboration را به بازی اضافه خواهد کرد.

طبق اعلام شرکت Capcom قرار است در ماه دسامبر نیز بروزرسانی بزرگ دیگری برای این بازی عرضه شود که یک هیولا جدید جدید را به بازی اضافه می‌کند، همچنین این بروزرسانی Astera Festival را نیز به بازی وارد خواهد کرد؛ قرار است در کنار این موارد بخش‌های دوم و سوم ماموریت Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds Collaboration نیز برای بازی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: امکان استفاده از چند شخصیت مختلف در بازی Watch Dogs: Legion

با آغاز سال میلادی جدید نیز برخی موارد قرار است به بازی اضافه شوند که شرکت سازنده هنوز درباره بروزرسانی کریسمس اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است و طبق اعلام شرکت Capcom گیمرها باید تا زمان عرضه بسته الحاقی کریسمس برای آگاهی از جزییات این بسته منتظر باشند.

انتهای پیام/

بروزرسانی‌های آینده بازی Monster Hunter World: Iceborne

نظر شما