شناسهٔ خبر: 35433625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا:

گسترش تفکر انقلاب با نام جبهه مقاومت در جهان

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تفکر انقلابی مردم ایران با نام جهبه مقاومت هر روز در حال جهانی شدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی سردار خرم در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مراغه افزود : در نتیجهگسترش تفکر انقلاب با نام جبهه مقاومت در جهان مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر استکبار، کشورمان از قدرت های نظامی در جهان است .
وی اضافه کرد : مسلمانان و آزادی خواهان جهان و کشور های منطقه برای ایستادن در برابر کشور های قلدر از جمله آمریکا و صهیونیست های چشم به انقلاب اسلامی ایران دارند و از آن الگو می گیرند .
به گفته فرمانده سپاه عاشورا، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پرچمدار جبهه مقاومت و فرمانده مسلمانان مظلوم در جهان است.
وی با بیان اینکه تسلیم شدن در برابر قدرت های زور گو در قاموس مردم انقلابی ایران جایی ندارد افزود : برای رسیدن به قله های پیروزی راه را با روحیه انقلابی و انگیزه الهی ادامه خواهیم داد.
سردار خرم خاطرنشان کرد: وحدت انقلابی مردم ایران مایه شکست قدرت های استکباری و الگویی برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان است .
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده از نبود مدیریت اجرایی در کشور افزود: درحوزه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، کشور نیازمند تغییر و تحول اساسی است .
فرمانده سپاه عاشورا با شاره به آغاز حرکت انقلابی در قوه قضائیه برای مقابله با مفاسد اقتصادی افزود: مبارزه با مفسدان اقتصادی رویکرد جدید کشور برای کوتاه کردن دست آنها از بیت المال است.
سردار خرم گفت : پاسداران انقلاب تاپای جان از ارزشهای انقلاب محافظت و پاسداری خواهند کرد و پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور خدمتگذار مردم هستند.
امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت : از برکت خون شهدا امروز انقلاب اسلامی هر روز در حال تنومند شدن است .
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی افزود: سپاه پاسداران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی نیرویی در خدمت مردم و پیشرو حرکت های انقلابی و مدافع ارزشهای اسلامی است.
وی اضافه کرد : حوادث کشور های منطقه نشان می دهد که داشتن پول و دلار تامین کننده امنیت و حلال مشکلات نیست.
.در این مراسم سرهنگ سعید رشیدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مراغه معرفی و از تلاش های چهار ساله سرهنگ رضا سامی تجلیل و قدر دانی شد.

نظر شما