شناسهٔ خبر: 35423517 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تأمین ۵۰ میلیارد تومان نقدینگی برای هپکو

روزنامه جوان

معاون وزیر کار با اشاره به سه تصمیم گرفته شده برای ساماندهی وضعیت کارگران شرکت هپکو، درباره مطالبه کارگران مبنی بر واگذاری سهام این شرکت گفت: سهام هپکو قرار است به صورت عمده واگذار شود.

صاحب‌خبر -
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: حاتم شاکرمی در گفتگو با «مهر»، درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای ساماندهی وضعیت کارخانه هپکوی اراک و کارگران این کارخانه که حقوق معوق دارند، گفت: اخیراً ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک جلسه فوق‌العاده داشت که با حضور وزیر صنعت، استاندار مرکزی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد ملی تشکیل شد و سه تصمیم بسیار خوب برای ساماندهی این شرکت گرفته شد. معاون امور روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تغییر مدیریتی فقط یکی از تصمیمات اصلی ما در خصوص این شرکت بود که باید انجام می‌شد و این موضوع از خواسته‌های کارگران نیز بود. بنابراین با توجه به مطالبه کارگران از یک سو و درخواست مسئولان ملی و استانی از سوی دیگر ضرورت برای تغییر مدیر این شرکت احساس شد تا یک مدیر توانمند و آشنا به صنعت و ظرفیت‌های هپکو انتخاب شود. شاکرمی، تأمین نقدینگی به میزان ۵۰ میلیارد تومان توسط بانک ملی را تصمیم اتخاذ شده در حوزه ساماندهی شرکت هپکو عنوان کرد و گفت: در این خصوص مدیرعامل بانک ملی هم در جلسه حضور داشت و مقرر شد ۵۰ میلیارد تومان از محل منابع این بانک برای تأمین سرمایه درگردش و پرداخت مطالبات کارگران اختصاص یابد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه شرط تحقق واگذاری سهام و همچنین تأمین نقدینگی مورد نیاز بنگاه، استقرار و تعیین تیم مدیریتی توانمند است، گفت: از کارگران این شرکت انتظار داریم سعه‌صدر داشته باشند و به آن‌ها این نوید را می‌دهیم که در اسرع وقت مشکلات هپکو هم برطرف شود. بنابراین برخورد‌های هیجانی و احساسی فقط مشکلات را افزایش می‌دهد و کمکی به حل مشکل نمی‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما