شناسهٔ خبر: 35423152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

ورود تیم فوتبال زیر ۱۵ سال دختران به تهران+عکس

تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال دختران ایران با استقبال مسوولین فدراسیون وارد تهران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،عصر امروز تیم فوتبال زیر ۱۵ سال دختران کشور که در مسابقات منطقه ای آسیا قهرمان این دوره از مسابقات شد با استقبال گرم لیلا صوفی زاده نایب رییس سوم فدراسیون، نادره درودیان رییس دپارتمان بانوان، مهدیه میرمحمدخانی مسوول بین الملل بانوان، سمیه دهقانیان نماینده سازمان تیم های ملی و شیرازی کمیته تشریفات  و خانواده های آن ها وارد تهران شدند.
رییس کمیته بانوان ضمن ابراز تشکراز تلاش کادر فنی و بازیکنان حمایت از این تیم برای حضوری موفق و شایسته در مسابقات آسیایی پیش رو را یادآور شدند و از حمایت های ریاست فدراسیون فوتبال و همکاران کمیته ها، هیات های فوتبال استان ها و حمایت دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و فرصتی که برای شناسایی این قهرمانان را فراهم ساخت؛ قدردانی کرد. 

وی ادامه داد:اینکه این تیم بذر امید را برای ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دلجامعه فوتبال کاشت و انتظار ما این است که با حمایت فدراسیون بهترین شرایط را برای برگزاری اردوهای آماده سازی و بازی های تدارکاتی بویژه با میزبانی کشورمان برایشان فراهم کنیم. به امید روزهای روشن برای فوتبال بانوان وطن مان ایران.

عکس:سهیل سعادتمندی

 

نظر شما