شناسهٔ خبر: 35421147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جلسات بدون خروجی آسیب‌شناسی شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: گاهی برخی از جلسات، خروجی مدنظر را ندارد که باید این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد، اما نمی‌توان گفت تمام نشست‌ها بی‌خاصیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه جلسات بدون خروجی باید به‌صورت کارشناسی آسیب‌شناسی شود، گفت: گاهی برخی از جلسات خروجی مدنظر را ندارد که باید این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد، اما نمی‌توان گفت تمام نشست‌ها بی‌خاصیت است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دستگاه‌ها ملزم به اجرای مصوبات جلسه هستند، اگر دستگاهی به وظایف خود عمل نکند باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله آموزش و پرورش دارای اهمیت بالایی است، خاطرنشان کرد: معلمان وظیفه سنگینی بر عهده دارند، آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به رسالت‌های خود عمل کند، بنابراین مسؤولان، اقشار و والدین باید با آن‌ها برای رسیدن به اهدافشان همکاری لازم را داشته باشند.

نکونام یادآور شد: نباید اجازه دهیم فرهنگ بیگانه با ما عجین شود، معلمان تلاش کنند با تعالیم دینی وارد کلاس شوند؛ گاهی خودمان ناخواسته فرهنگ بیگانه را در جامعه نفوذ می‌دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خصوص لزوم تدوین دانشنامه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس یک دوران طلایی در تاریخ کشور ماست و باید لحظه به لحظه این دوران تحلیل و در اختیار نسل‌های آینده قرار بگیرد.

وی افزود: جنگ تحمیلی را نمی‌توان با هیچ‌کدام از جنگ‌های کشور مقایسه کرد، فاکتورهایی مانند ایثار و شهادت در این دوران دفاع مقدس وجود داشت که باید ماندگار شود؛ تدوین دانشنامه و احداث موزه‌های دفاع مقدس از راه‌های حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/68026/م

نظر شما