شناسهٔ خبر: 35419445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خبر داد؛

بازرسی از مهدهای کودک استان مرکزی در دستور کار اداره استاندارد

مهاجران- مدیرکل استاندار استان مرکزی گفت: بازرسی از مهدهای کودک استان مرکزی و تجهیزات و لوازم به کار گرفته شده در این مهدها، در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز جعفریان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مهاجران اظهار داشت: تجهیزات مهدهای کودک ها در سطح استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفته و لیستی از نواقص آن تهیه شده است.

وی افزود: با توجه به بازرسی های به عمل آمده از آسانسورهای عمومی با هماهنگی حوزه عمرانی استانداری و دادگستری استان مقرر شد مالکان ۵۰۰ آسانسور که از آسانسورهای عمومی استفاده می کنند، این بازرسی ها را پیگیری کنند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: به منظور بازرسی ادواری آسانسورهای منازل شهری سه هزار مکاتبه با مالکان این منازل صورت پذیرفته است، تا این امر را پیگیری کنند.

جعفریان بیان کرد: شهربازی های سطح استان و تجهیزات آن ها کاملا کنترل می شود و به مالکان آن ها هشدارهای لازم برای جمع‌آوری وسایل غیراستاندارد داده شده است.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی عنوان کرد: همچنین در صورت وجود تجهیزات غیر استاندارد، خانه های بازی غیر مجاز در سطح استان مرکزی نیز پلمب می شوند.

نظر شما