شناسهٔ خبر: 35419227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش مطرح شد؛

«۱+۳» سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

رئیس فدراسیون فوتبال از افزایش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آقای مهدی تاج امروز در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از ۱۰ سال در پی تصویب مصوبه‌ای بودیم که در جلسه آخر کنفدراسیون آسیا، پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کمیته قرار گرفت.

وی افزود: براساس این مصوبه کنفدراسیون آسیا، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به ۱+۳ افزایش یافت که برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

رئیس فدراسیون فوتبال، اقدامات صورت گرفته برای بلیت فروشی الکترونیکی و اجرایی کردن آن را اتفاقی بزرگ برای فوتبال داخلی عنوان کرد.

وی افزود: ممکن است مشکلاتی در حال حاضر برای انجام این طرح باشد، اما قطعا بعد از سپری شدن چند هفته این مشکلات رفع خواهد شد.

تاج گفت: بی تردید هر تغییر رویه‌ای با هزینه‌هایی همراه خواهد بود، اما باور ما این است که بلیت فروشی الکترونیکی اتفاق مثبتی برای فدراسیون و ورزش کشور خواهد بود و بلیت فروشی الکترونیکی کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود و ثمرات آن در آینده روشن‌تر خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که ایران در آخرین رنکینگ فوتبال ایران همچنان در رده اول آسیا و ۲۳ جهان است ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران بتواند مسیر رو به توسعه را طی کند.

نظر شما