شناسهٔ خبر: 35413666 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فشار دموکرات‌های آمریکا برای اقدام درباره امنیت انتخابات

71129

دموکرات‌های کنگره آمریکا درخواست برای تصویب قانون امنیت انتخابات را مجددا مطرح کردند، در شرایطی که یکی از کمیته‌های فرعی اعتبارات سنا تامین مالی آن را در لایحه هزینه‌های سالانه رد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دموکرات‌ها شامل ریچارد بلومنتال و رون ویدن روز سه‌شنبه گفتند زمان برای تحقق پیشرفت‌های امنیت انتخاباتی شامل جابجایی ماشین‌های رای‌گیری قدیمی رو به پایان است و این در حالیست که یک سال دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باقی نمانده است.

سناتور ویدن گفت: کنگره تا پایان اکتبر زمان دارد تا این قانون را که می‌تواند تاثیری در انتخابات ۲۰۲۰ داشته باشد، تصویب کند. خوب به همین دلیل است که ما باید اقدام کنیم. حقیقت این است که شاید تا الان فرصت تامین امنیت برخی از رقابت‌های درون انتخاباتی ۲۰۲۰ را از دست داده باشیم.

سناتور بلومنتال هم گفت، به شدت نگران مدت زمان کم باقی مانده پیش از انتخابات ۲۰۲۰ است. او تاکید کرد: مکانیسم‌های ساده خرید ماشین‌های رای‌گیری جدید، آموزش نیروها، اطمینان از اجرای وظایف در زمان مناسب و فوریت انجام این کار دلایلی است که ما این درخواست را مطرح کرده‌ایم و درباره‌اش سخن می‌گوییم.

اظهارات این دو سناتور دموکرات در زمانی مطرح شده است که مدافعان امنیت انتخاباتی در سراسر آمریکا حدود ۴۰ راهپیمایی در مقابل دفاتر اعضای کنگره برگزار کردند. تامین مالی برای این موارد موضوع اصلی گفتگوهای سه‌شنبه در کمیته فرعی اعتبارات سنا بوده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما