شناسهٔ خبر: 35413455 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

امنیت و آموزش از مهمترین عوامل توسعه کشور

گروه استان ها - قزوین- استاندار قزوین، گفت: امنیت و آموزش از مهمترین عوامل توسعه کشور است و بدون شک رفاه و آسایش را به ارمغان خواهد آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "هدایت اله جمالی پور" در رزمایش زنگ نشاط تامین نظم و امنیت بازگشایی مدارس ضمن تقدیر از پلیس قزوین در تامین امنیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و نیز ۱۴۰ شهید نیروی انتظامی استان را گرامی داشت.

وی بیان داشت: اقتدار نیروی انتظامی موجب تقویت امنیت و آرامش مردم در داخل کشور و ایجاد یأس وسرخوردگی دشمنان می شود.

استاندار قزوین اظهار داشت: وقتی دشمنان در جنگ سخت نتوانند به پیروزی برسند به جنگ نرم روی می آورند که در این میان اگر نیروی انسانی کارآمد نداشته باشیم، آموزش درست نباشد و امنیت نداشته باشیم بدون تردید آسایش هم به هم می ریزد.

جمالی پور عنوان داشت: امنیت و آموزش از مهمترین عوامل توسعه کشور محسوب می شود و بدون شک رفاه و آسایش را به ارمغان خواهد آورد.

استاندار قزوین تصریح کرد: دانش آموزان باید چگونه زیستن را یاد بگیرند و ما نیز تلاش کنیم آموزش های لازم را به فرزندانمان درست انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان همه ابزار خود را بسیج کرده اند و با استفاده از مواد مخدر، ترویج ابتذال و تهاجم فرهنگی و نا کارآمد کردن سیستم اداری، کاهش امنیت می خواهند مردم را به نظام بی اعتماد کنند که در این راستا همه وظیفه داریم با دشمن شناسی و آموزش به هنگام مراقب فرزندان خود باشیم.

جمالی پور تاکید کرد: همه دستگاه ها باید حساس باشند و با حفظ هوشیاری خود مراقب سرمایه های اجتماعی ارزشمند کشور باشند زیرا اگر جوانان کشور در مسیر اعتیاد قرار گیرند همه چیز خود را از دست می دهند.

استاندار قزوین افزود: در این شرایط باید اختلاف سلیقه را در حل مشکلات مردم کنار بگذاریم و همه سرمایه های اجتماعی و مادی را در مسیر وحدت به کار گیریم زیرا امروز با چالش های زیادی مواجهیم که بخشی از آن ناشی از بی توجهی و زیاده خواهی ماست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید پناهگاه مردم باشد، گفت: هر جا نیروی انتظامی مقتدر عمل کرده برای دشمن یأس ایجاد شده لذا باید برای بهتر زیستن مردم گام برداریم و اعتماد سازی را تقویت کنیم و مردم هم بدانند ما خدمتگزار آنها هستیم.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما